برنامه‌های خودرویی جدید نتفلیکس معرفی شدند

جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تولید دو برنامه‌ی جدید خودرویی نتفلیکس و فصل دوم Fastest Car تأیید شد؛ مستند فرمول یک نتفلیکس هم سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.
تبلیغات

احتمالاً بعید باشد اما اگر جزو افرادی هستید که از برنامه‌ی گرندتور (The Grand Tour) آمازون پرایم با اجرای مجریان سابق تاپ‌گیر BBC، جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می لذت نمی‌برید، شاید برنامه‌های جدید نتفلیکس نظر شما را جلب کند. مقامات این شبکه‌ی استریم محبوب قصد دارند، با تولید برنامه‌های بیشتر با موضوع خودروها، با برنامه‌‌های خودرویی دیگر شبکه‌ها به‌خصوص گرندتور آمازون رقابت کند.

Netflix Fastest Car / سریعترین خودرو نتفلیکس

بر اساس اطلاعات منتشر شده، دو سری جدید در کنار فصل دوم برنامه‌ی سریع‌ترین خودرو (Fastest Car) که اوایل سال جاری منتشر شد، تولید خواهند شد. دو برنامه‌ی خودرویی جدید نتفلیکس با نام‌های Car Masters: Rust to Riches و Hyperdrive همراه هستند و با اینکه هر کدام بر موضوعی متفاوت تمرکز دارند، اما ایده‌ی آن‌ها جدید نیست. در کارمسترز راست تو ریچز، دو تیم مختلف سعی می‌کنند تا خودروهای قدیمی یا از کارافتاده‌ی ارزان‌قیمت را بازسازی کنند؛ در واقع خودروهایی با قیمت ۱۰۰۰ دلار به مدل‌هایی ارزشمند با قیمت بالای ۱۰۰ هزار دلار تبدیل می‌شوند. همانطور که مشخص است، موضوع برنامه‌ی Car Masters را بارها در مستندهای مختلف تلویزیونی دیده‌ایم. برای مثال برنامه‌هایی چون Counting Cars، Misfit Garage، Graveyard Carz، Chop Cut Rebuild، Wrecks to Riches و Desert Car Kings همه با تمرکز بر همین موضوع، تبدیل خودروی ازکارافتاده به مدل سفارشی و کلکسیونی تولید شده‌اند. باید دید نتفلکیس در این برنامه که هر ۸ قسمت آن در جمعه، ۲۳ شهریور ماه سال جاری منتشر می‌شود، چه چیز جدیدی برای ارائه دادن دارد.

Netflix Fastest Car / سریعترین خودرو نتفلیکس

برنامه‌ی جدید بعدی نتفلیکس هایپردرایو (Hyperdrive) است؛ این برنامه مانند یک مسابقه‌ی تلویزیونی بزرگ است که شرکت کنندگان از سرتاسر جهان در یک مسیر تعیین شده رقابت خواهند کرد. درواقع می‌توان Hyperdrive را نوع خودرویی مسابقه‌ی American Ninja Warrior که خود بر اساس برنامه‌ی ژاپنی ساسکه (Sasuke) تولید شده است، دانست. هایپردرایو که شارلیز ترون، هنرپیشه‌ی مشهور هالیوود جزو تهیه‌کنندگان اجرایی آن بوده در حال فیلم‌برداری است و سال ۲۰۱۹ در ۱۰ قسمت منتشر خواهد شد. علاوه بر این دو برنامه‌ی جدید، فصل دوم Fastest Car نیز برای تولید و پخش در سال ۲۰۱۹ با ۷ قسمت تأیید شده است. همانند فصل اول، در این برنامه خودروهای ارزان‌قیمت بهینه‌سازی شده در برابر سوپراسپرت‌های گران‌قیمت قرار می‌گیرند. فصل اول برنامه‌ی سریع‌ترین خودرو در ۸ قسمت منتشر شده که از نظر نگارنده اصلاً قابل مقایسه با دیگر برنامه‌های خودرویی نبود. در هر قسمت از فصل اول این برنامه، خودروهای تیونینگ شده با رانندگان پرادعا‌ در برابر سوپراسپرت‌های پرطرفدار با رانندگانی که اطلاعات خودرویی کافی نداشتند، قرار می‌گرفتند. رقابت محدود به مسابقه درگ شده بود که چندان قوانین سفت و سختی هم نداشت.

Netflix Fastest Car / سریعترین خودرو نتفلیکس

اما شاید موردانتظارترین برنامه‌ی خودرویی نتفلیکس، مستند ۱۰ قسمتی این سرویس استریم آنلاین در مورد مسابقات فرمول یک فصل ۲۰۱۸ باشد چرا که جیمز گی-ریس، تهیه‌کننده‌ی مستند دیدنی سنا (Senna) محصول سال ۲۰۱۰، در مقام تهیه‌کنندگی اجرایی این مستند قرار دارد. به‌نظر می‌رسد که مقامات نتفلیکس به‌دنبال تولید برنامه‌های خودرویی متنوع و جذب بینندگان بیشتر هستند. مصداق این گفته را می‌توان سه برنامه‌ی معرفی شده و البته در اختیار گرفتن برنامه‌ی پرطرفدار و ساخته‌ی جری ساینفیلد، Comedians in Cars Getting Coffee توسط نتفلیکس دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات