زوم‌گپ ۳ ؛ هر آنچه می‌خواهید از زومیت بپرسید [نسخه آفلاین اضافه شد]

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
زوم‌گپ؛ اولین برنامه زنده هفتگی زومیت که در آن قصد داریم در فضایی دوستانه با شما کاربران همیشگی به‌صورت زنده به صحبت بنشینیم.
تبلیغات

پنجشنبه گذشته مهمان مراسم سامسونگ بودیم و همانطور که در زوم‌گپ ۱۱ مرداد به یاد دارید، هدف اصلی از برنامه‌ی زوم‌گپ، پاسخ به‌تمامی سؤالات کاربران حول محور فناوری و تمامی حواشی آن است. قسمت دیگر این برنامه پنج‌شنبه این هفته، ۲۵ مرداد، حدود ساعت ۱۱:۳۰ به صورت زنده از طریق همین پست، کانال آپارات و اینستاگرام زومیت پخش خواهد شد و کارشناسان زومیت به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. سوالات مطرح شده می‌توانند حول موضوعات زیر باشد:

  • دنیای فناوری و مباحث پیرامون آن
  • خودرو و تکنولوژی‌های آن
  • مباحث علمی (شاخه‌های فعال در زومیت)
  • دنیای کسب‌و‌کار، استارتاپ‌ها و چالش‌های آن‌ها در ایران
  • انتقادات و پیشنهادات حول فعالیت‌های زومیت

این بار در کنار پاسخگویی به سوالات شما حول فعالیت زومیت، موضوعی پیشنهادی مطرح کرده‌ایم و با توجه به این که گلکسی نوت ۹ هم اکنون در آزمایشگاه زومیت در حال گذراندن تست‌های مختلف است، شما می‌توانید در صورت داشتن سوالی مربوط به گلکسی نوت ۹ از ما بپرسید!

در زومیت آماده این هستیم که به سؤالات شما به‌صورت مفصل بپردازیم، به همین دلیل این موضوع مستلزم دریافت سوالات شما، پیش از برنامه زنده است؛ به همین دلیل از شما تقاضا داریم از طریق نظرات این مطلب، پست مربوط به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل با هشتگ #زومگپ یا #Zoomgap سؤالات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. در برنامه زنده ضمن بررسی این دسته سؤالات، سعی می‌کنیم به‌تمامی سؤالات همان لحظه شما نیز پاسخ دهیم.

ضمن تشکر از همراهی شما در برنامه گذشته، این هفته با پیگیری ادامه سوالات شما و بهبود کیفی برنامه همراه با پرسش‌و‌پاسخ زنده همراه شما خواهیم بود. 

بروزرسانی: نسخه آفلاین برنامه در دسترس قرار گرفت.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات