آیفون های 2018 احتمالا از اپل پنسل پشتیبانی خواهند کرد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون‌های 2018 اپل احتمالا قرار است به قلم مخصوص اپل (Apple Pencil) تجهیز شوند.
تبلیغات

اخیرا شرکتی به‌نام ترندفورس اعلام کرده است که کارشناسانش انتظار دارند آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل از قلم اپل پنسل استفاده کنند. گفته می‌شود که یکی از این آیفون‌ها با نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD به‌همراه ویژگی فیس‌ آی‌دی و پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه روانه‌ی بازار خواهد شد؛ تخمین‌ زده شده است که این آیفون، قیمتی بین ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار داشته باشد.

از طرف دیگر اما، آیفون ۵.۸ اینچی OLED برچسب قیمتی بین ۸۹۹ تا ۹۴۹ دلار خواهد داشت. آیفون دیگر که گفته می‌شود نمایشگری ۶.۵ اینچی دارد، ضمن تجهیز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، از سیم‌کارت دوگانه هم پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که آیفون ۶.۵ اینچی قیمتی در حدود هزار دلار داشته باشد.

ترندفورس در گزارشش به‌طور دقیق اعلام نکرده که چه مدل‌هایی از آیفون‌های ۲۰۱۸ قرار است به اپل پنسل تجهیز شوند؛ با این‌حال، این شرکت گفته است که پشتیبانی از این قلم، به‌عنوان یک آپشن برای مشتری مطرح خواهد شد.

آیفون‌های ۵.۸ و ۶.۵ اینچی که نمایشگر OLED دارند، از چهار گیگابایت رم استفاده خواهند کرد؛ این درحالی است که گفته می‌شود آیفون ۶.۱ اینچی قرار است همچون آیفون ۱۰، به سه گیگابایت رم مجهز شود.

ترندفورس گفته است که انتظار دارد آیفون‌های ۲۰۱۸، در ماه‌های سپتامبر و اکتبر به بازار عرضه شوند.

گفتنی است که شایعات مربوط به آیفون‌های جدید Apple، از ژانویه‌ی ۲۰۱۸ شروع شدند. از میان مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به قیمت‌ این اسمارت‌فون‌ها اشاره کرد؛ بر این اساس ظاهرا قرار است آیفون ۵.۸ اینچ اولد بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ دلار، آیفون ۶.۵ اینچ اولد (که برخی آن را آیفون X پلاس نامیده‌اند) بین ۹۰۰ تا ۱۰۰ دلار و آیفون LCD قیمتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار داشته باشند.

فاکسکان در سال ۲۰۱۸ هم مونتاژکننده‌ی اصلی اپل خواهد بود و گفته می‌شود که این شرکت قرار است تمامی آیفون‌های ۵.۸ اینچ، بین ۸۰ تا ۹۰ درصد آیفون‌های ۶.۵ اینچ و حدود ۳۰ درصد از آیفون‌های LCD را مونتاژ کند. پگاترون شرکتی است که مونتاژ ۶۰ درصد از آیفون‌های LCD و بین ۱۰ تا ۱۵ درصد آیفون‌های ۶.۵ اینچی را برعهده گرفته است؛ مونتاژ درصدهای باقی‌مانده نیز به شرکت ویسترون سپرده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات