پیش‌بینی فروش بیشتر گلکسی نوت 9 در مقایسه با گلکسی نوت 8

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده که انتظار دارد فروش گلکسی نوت ۹ در مقایسه با گلکسی نوت ۸ رشد داشته باشد.
تبلیغات

سامسونگ پنجشنبه‌ی گذشته نسل جدید گوشی‌هوشمندش را با نام گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد. این کمپانی کره‌ای، حال اعلام کرده که انتظار دارد تا فروش گلکسی نوت ۹ در مقایسه با نسل پیش یا همان گلکسی نوت ۸ کمتر باشد. سامسونگ امیدوار است تا با تکیه بر ویژگی‌های برجسته‌ی گلکسی نوت ۹ نظیر بهره‌گیری از باتری بزرگ‌تر، فروش خوبی را تجربه کند.

Galaxy Note 9 هرچند از نظر ظاهری تغییرات بسیار اندکی داشته یا به بیان بهتر، تنها شاهد بهبود‌هایی در مقایسه با نسل پیش بوده، اما تغییراتی را به خود دیده است که برای مثال می‌توان به باتری ۴.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و همچنین قلم S Pen با قابلیت برقراری ارتباط از طریق بلوتوث اشاره کرد.

دی جِی کوه، مدیرعامل سامسونگ موبایل در این خصوص چنین اظهارنظر کرده است:

گلکسی نوت ۹ قابلیت‌های خود را با بهره‌گیری از قلم S Pen‌ تقویت‌شده بهبود داده است. از دیگر بهبود‌های این گوشی باید به دوربین هوشمند اشاره کرد. ما امیدواریم تا فروش گلکسی نوت ۹ از گلکسی نوت ۸ بیشتر باشد.

کُوه به میزان فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز اشاره کرده که بنابر آمارهای ارائه‌شده، پایین‌تر از پیش‌بینی‌های سامسونگ است. البته کوه به این نکته اشاره کرده که روند فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس روبه‌رشد بوده و حتی در برخی از بازارها بالاتر از گلکسی اس ۸ بوده است.

کوه در این خصوص چنین اظهارنظر کرده است:

گلکسی اس ۸ در ماه آوریل سال پیش راهی بازار شد، حال آنکه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تا ماه مارس راهی بازار نشده بودند. زمانی که به آمار ۶ ماهه‌ی اول توجه می‌کنیم، رشد فروش ۶ درصدی را می‌بینیم. برای قضاوت در مورد فروش گلکسی اس ۹ تا پایان سال صبر می‌کنیم که اصلا دیر نیست.

نظر شما در خصوص Galaxy S9 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات