تصاویری از ماویک 2، پهپاد جدید دی جی آی منتشر شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کاتالوگی از DJI را در وبسایت خود قرار داده است که در آن دو نسخه از پهپاد DJI Mavic 2 معرفی شده است.
تبلیغات

دی‌جی‌آی که قرار بود یک ماه پیش از از پهپاد ماویک ۲ رونمایی کند، این کار را تا به امروز به تعویق انداخته است و هنوز خبری از رونمایی رسمی از ماویک ۲ نیست. با این وجود، در جدیدترین کاتالوگی که فروشگاه انگلیسی Argos منتشر کرده است نام این محصول به چشم می‌خورد. از قرار معلوم ماویک ۲ در دو نسخه‌ی زوم و پرو عرضه خواهد شد. تصاویری از این کاتالوگ هفته‌ی گذشته توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در کاتالوگ DJI در توضیح قابلیت‌های ماویک ۲ آمده است که این محصول یک پهپاد کوچک با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسل که می‌تواند به مدت ۳۱ دقیقه با حداکثر سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت پرواز کند و ویدیوهای خود را از فاصله‌ی حداکثر هشت کیلومتری ارسال کند. این پهپاد به حسگرهای چندسویه برای جلوگیری از برخورد با موانع مجهز است.

ماویک 2 / Mavic 2

نسخه‌ی زوم ماویک ۲ می‌تواند دوبرابر معادل ۲۴ تا ۲۸ میلیمتر زوم کند به قابلیت زوم هیچکاکی نیز مجهز است. نسخه‌ی پرو دارای دوربین هسل‌بلاد با سنسور یک اینچی CMOS است.

همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آمده بود، دی‌جی‌آی سال گذشته بخش عمده‌ای از سهام هسل‌بلاد را به تصاحب خود درآورد.

به گزارش DroneDJ یک نسخه‌ی اینترپرایز از ماویک ۲ نیز در سایت آلمانی DJI رؤیت شده است که همان‌طور که از نام آن برمی‌آید که احتمالا این نسخه بیشتر مناسب کسب و کارها خواهد بود. تصویر لو رفته‌ی ماویک ۲ شمایی کلی از طراحی این محصول را به تصویر می‌کشد؛ اما قیمت و زمان عرضه‌ی آن همچنان نامشخص است. نکته‌ای که می‌توان با اطمینان از آن صحبت کرد این است که با توجه به قرار گرفتن کاتالوگ در سایت فروشگاه Argos زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این پهپاد باقی نمانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات