آیفون 10 محبوب‌ترین مدل در بین گوشی‌های اپل است

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸، اپل اعلام کرد که آیفون 10 توانسته است باری دیگر لقب محبوب‌ترین آیفون را از آنِ خود کند.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، ساعاتی پیش اپل گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد که عملکردی فراتر از انتظار را در آن شاهد بودیم. تیم کوک، مدیرعامل اپل در خلال این گزارش عنوان کرد که میانگینِ قیمتِ فروش آیفون نسبت به دوره‌های قبلی افزایش داشته و از این موضوع ابراز خشنودی کرد.

در حالی که اهالی اپل از ارائه‌ی جزئیات درباره‌ی آمار فروش مدل‌های مختلف آیفون خودداری کردند؛ اما در گزارش این شرکت ذکر شده که آن‌ها در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ مؤفق به فروش ۴۱.۳ میلیون آیفون شده‌اند.

کوک همواره در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره می‌کند که آیفون ۱۰ از زمان عرضه تا به اکنون، همواره درصدر فروش آیفون‌ها قرار داشته و علیرغم قیمت ۱۰۰۰ دلاری آن، استقبال خوبی از آن شده است. همین موضوع، یعنی قیمت بالای آیفون ۱۰ باعث شده تا میانگین قیمت آیفون‌ها با افزایش روبرو شود و از ۶۰۶ دلار در سال گذشته به ۷۲۴ دلار افزایش داشته باشد.

مؤسسه آماری کانتار اخیراً ادعا کرده بود که iPhone 10 چهارمین گوشی پرفروش در ایالات متحده آمریکا است و در سه‌ماهه‌ی گذشته، جایگاهش توسط آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به تسخیر درآمده است. با این حال عملکرد این دستگاه در چین بسیار قابل‌تحسین بوده و توانسته خود را به جایگاه پرفروش‌ترین گوشی‌هوشمند در این کشور برساند.

انتظار می‌رود که در پاییز امسال، اپل از سه مدلِ جدید آیفون رونمایی کند. طبق گمانه‌زنی‌ها، یکی از این محصولات به صفحه‌نمایش LCD مجهز خواهد شد که قیمت پایین‌تری را نسبت به مدل‌های دیگر خواهد داشت؛ همچنین براساس شایعات، تمامی مدل‌های امسال از فیس آیدی برای احراز هویت استفاده خواهند کرد و دیگر خبری از تاچ آیدی در گوشی‌های امسال Apple نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات