کارمانیا اولین خودرو BYD با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر در ایران را جشن گرفت

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کارمانیا در مراسم رونمایی از پیست تست‌درایو خود، دو اتفاق دیگر را نیز جشن گرفت.
تبلیغات

شرکت کارمانیا به عنوان نماینده‌ی برند خودروسازی BYD در ایران به تازگی از پیست تست درایو خود در محل این شرکت در جاده مخصوص کرج جهت بررسی میدانی کاربران از محصولات BYD در ایران، رونمایی کرد. اما در خلال این مراسم، کارمانیا دو اتفاق دیگر را نیز جشن گرفت.

در این مراسم کارمانیا میزبان اولین مشتری چینی خود در ایران بود که اقدام به خرید خودروی BYD کرده بود. خانم هونگ یان یانگ در خصوص چرایی انتخاب بی‌وای‌دی اس ۷ گفت:

مهمترین دلایل انتخاب اس ۷، شناخت من نسبت به محصولات کشور خود است که بر این اساس برند BYD‌ را گزیدم. محصولات این خودروساز از نظر کیفیت، توان و هزینه‌ی نگهداری جز بهترین گزینه‌های موجود در بازار چین است.

هم‌چنین طی این مراسم، شرکت کارمانیا اولین خودروی خود با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر در ایران را نیز جشن گرفت. در همین راستا از مالک این خودرو دعوت به عمل آمده بود تا ضمن قدردانی به پاس اعتماد به برند BYD، سرویس ۱۰۰ هزار کیلومتر خودروی وی به ارزش ۱۴٬۰۰۰٬۰۰۰ میلیون ریال، به صورت رایگان انجام شود.

مشتری 100هزارتایی BYD

مولایی، اولین مالک خودروی BYD با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر در ایران در خصوص انتخاب خود و تجربه‌ی استفاده‌ از BYD S6 گفت:

من تجربه‌ی استفاده از خودروهای زیادی در بازار ایران را دارم. با توجه به نحوه‌ی استفاده‌ی من از خودرو که بیشتر در جاده‌ها و مناطق کوهستانی تردد دارم، بی‌وای‌دی اس ۶ گزینه‌ی بسیار مناسبی بوده است. کیفیت بالای این خودرو باعث شده است تا طی ۲۰۰۰ ساعت کارکرد من از این خودرو به جز لوازم مصرفی، نیازی به تعویض قطعات دیگر نداشته باشم و تنها جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنم.
بی وای دی اس 6 / BYD S6

مولایی هم‌چنین در ادامه در خصوص هزینه‌ی سرویس‌های خودروی خود گفت:

من طبق دستورالعمل کارمانیا هر ۵ هزار کیلومتر برای انجام سرویس‌های دوره‌ای به مراکز خدمات این شرکت مراجعه می‌کنم. اما نکته‌ی قابل توجه هزینه‌ی بسیار پایین آن است که در مقایسه با بسیاری از خودرو‌های هم‌رده به صرفه‌تر است. با توجه به تجربه‌ی من از خودروهای متعدد، هزینه‌ی ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزارتومانی انجام سرویس‌های دوره‌ای در این خودرو در مقایسه با محصولات هم‌قیمت، بسیار به صرفه‌تر است.
بی وای دی اس 6 / BYD S6

در ادامه‌ نیز کارشناسان به بررسی خودروی BYD S6 با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر پرداختند. نکته‌ی قابل توجه عدم وجود هرگونه خرابی ظاهری در کابین خودرو اعم از خرابی صندلی‌های، وجود سر و صدا در داشبورد یا کنسول وسط، از بین رفتن پوشش دور فرمان یا کلید‌های سیستم صوتی، سیستم تهویه‌ی مطبوع و پنجره‌ها بود. هم‌چنین عدم وجود سرو صدا در کابین یا سیستم تعلیق حین بررسی خودرو در پیست تست درایو کارمانیا، نشان از کیفیت مونتاژ خوب این خودرو داشت.

بی وای دی اس 6 / BYD S6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات