رونالدو در نقش ستاره‌ی مستند زندگی خود ظاهر می‌شود

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یک شرکت فیلم‌سازی مبلغ ۱۰ میلیون دلار را به کریستیانو رونالدو، ستاره‌ی پرتغالی تیم رئال مادرید جهت بازی در یک ریلیتی شو پیشنهاد کرده است.
تبلیغات

کریستیانو رونالدو که همواره در زمین فوتبال ستاره‌ی تیم‌های خود بوده، قرار است ستاره‌ی یک سریال ۱۳ قسمتی سبک مستند نیز بشود. به گزارش وریتی، رونالدو و فیسبوک در حال رایزنی در خصوص حضور این چهره‌ی سرشناس فوتبالی در سریال مستند ۱۳ قسمتی هستند که در صورت به توافق رسیدن، ستاره‌ی پرتغالی، ۱۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر، این سریال که نوعی «ریلیتی شو» به حساب می‌آید، برای فیس‌بوک واچ نیز موقعیتی عالی محسوب می‌شود. این سریال مستند قرار است با مشارکت Religion of Sports، شرکتی که یکی از بنیان‌گذاران آن تام بردی است، تولید شود. انتخاب و تأمین عوامل این پروژه نیز بر عهده‌ی شرکت قدرتمند CAA خواهد بود.

کریستیانو رونالدو

به گفته‌ی منابع آگاه، سریال رونالدو احتمالا ساختاری مشابه دیگر سریال شرکت سازنده، یعنی «تام در برابر زمان» خواهد بود. این سریال مستند نیز از فیسبوک واچ پخش شد و به زندگی ستاره‌ی انگلستان در مستطیل سبز و خارج آن پرداخت. پخش تام در برابر زمان هفت ماه پیش آغاز شد و در شش اپیزود ادامه یافت و پربازدیدترین قسمت آن موفق به ثبت ۱۲ میلیون بازدید شد.

فیسبوک هنوز در رابطه با این خبر اظهار نظری نکرده است. CAA و ریلیجن آو اسپورتس نیز از هرگونه اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده‌اند.

رونالدو مشهورترین ورزشکار در فیسبوک است که در صفحه‌ی رسمی ۱۲۰ میلیون دنبال‌کننده دارد. او به تازگی جام جهانی را پشت سر گذاشته و قصد دارد پس از جدایی از رئال مادرید اسپانیا، به تیم ایتالیایی یوونتوس ملحق شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات