مایکروسافت احتمالا توسعه اندرومدا را برای همیشه متوقف می‌کند

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پروژه‌ی اندرومدا، پلتفرم خبرساز مایکروسافت ممکن است به دلیل نداشتن پشتیبانی نرم‌افزاری، هرگز عملیاتی نشود.
تبلیغات

چند روز پیش، ماری جو فولی، خبرنگار آشنا به امور مایکروسافت، اعلام کرد که با وجود گزارش‌های متعددی که از عرضه‌ی سرفیس فون تا پایان سال خبر می‌دهند، عرضه‌ی این گوشی به تعویق می‌افتد یا ممکن است هرگز راهی بازار نشود؛ چرا که شرکت سازنده هیچ مورد استفاده‌ی مشخصی برای آن متصور نیست.

در زمان انتشار این گزارش بسیاری از خوانندگان، آن را جدی نگرفتند؛ اما حالا روزنامه‌نگار معتبرتری این گزارش را تأیید کرده است.

توییت درباره اندرومدا

تام وارن از خبرگزاری ورج در صفحه‌ی توییتر خود نوشته است که دستگاه مورد بحث مسلما تا پایان سال جاری عرضه نخواهد شد و کل پروژه (یعنی اندرومدا) در حال بررسی است؛ زیرا هیچ اکوسیستم اپلیکیشنی برای پشتیبانی آن وجود ندارد

بخش آخر صحبت‌های وارن به موضوع مهمی اشاره دارد. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت از این تصمیم که مجددا با سیستم عاملی جدید وارد بازار شود تجدید نظر کند و در عوض دستگاهی را با اندروید روانه‌ی بازار کند تا از اکوسیستم غنی اپلیکیشن این پلتفرم بهره‌مند شود.

پس از قوت گرفتن شایعات مختلف در رابطه با اندرومدا که شامل بخش سخت‌افزاری در کنار سیستم‌عامل اندرومدا است، حال در چند روز اخیر گمانه‌هایی در رابطه با تعویق یا توقف کامل این پروژه منتشر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات