اپل کد چند آیپد و مک بوک جدید را ثبت کرد

جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق اطلاعات موجود، می‌توان تا پایان سال جاری میلادی منتظر بازه‌ی گسترده‌ای از محصولات جدید اپل، از آیفون و آیپد تا مک‌بوک‌ها، بود.
تبلیغات

اپل به تازگی مدل چندین عضو جدید خانواده‌ی آیپد و مک‌بوک‌ها را در پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است. عموما پیش‌ از رونمایی رسمی از محصولات جدید اپل، شاهد انتشار این دسته از اخبار هستیم. بدین ترتیب انتظار می‌رود اپل به زودیاقدام به رونمایی از نسل جدید تبلت و لپ‌تاپ‌ها خود کند.

انتظار می‌رود اپل در مراسم رونمایی بعدی خود به معرفی نسل جدید آیپد پرو با حاشیه‌های اندک، حذف کلید فیزیکی هوم و تجهیز به فیس‌آیدی در کنار چندین مک‌بوک جدید بپردازد. در اطلاعات ثبت شده‌ی اپل در پایگاه‌ داده‌های اوراسیا، نام پنج آیپد در کنار پنج مک‌بوک جدید به چشم می‌خورد.

پیش از این در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ (مرداد ۱۳۹۵) اپل چندین مدل محصولات جدید خود اعم از آیفون ۷، اپل واچ سری ۲، اپل واچ سری ۱ و ایرپاد‌ها را ثبت کرد. تمام این چهار محصول در مراسم رسمی اپل در شهریور همان سال رونمایی شدند. هم‌چنین پیش از رویداد WWDC 2017 خبر ثبت چندین نام تجاری محصولات جدید اپل اعم از کیبورد جدید، مک‌بوک و آیپد‌های بروز شده نیز منتشر شد که شاهد رونمایی رسمی آن‌ها در کنفرانس توسعه‌دهندگان سال ۲۰۱۷ اپل بودیم.

مک بوک پرو/macbook pro

البته اپل همواره به معرفی رسمی محصولاتی که پیش‌تر اقدام به ثبت نام آن‌ها کرده است، نمی‌پردازد. به عنوان مثال اپل در فروردین ماه امسال اقدام به ثبت نام مدل چندین آیفون جدید پرداخت که البته در ادامه شاهد رونمایی آن‌ها نبودیم. هم‌چنین یکی از نکات شک‌برانگیز در خصوص محصولات جدید ثبت شده‌ی اپل، استفاده از iOS 11 و macOS High Sierra در آن‌ها است. در حالی که اپل به تازگی اقدام معرفی iOS 12 و macOS Mojave کرده است و قطعا تمامی محصولات سخت‌افزاری جدید این شرکت از آخرین نسخه‌ی سیستم‌ عامل خاص خود بهره می‌برند.

آیپد پرو

A1876، A1935، A1979، A2013 و A2014 نام مدل آیپد‌های جدید اپل است که در پایگاه داده‌های کمیسیون اقتصادی اوراسیا به چشم می‌خورد. با این که هنوز مشخص نیست این نام‌ها مربوط به کدام یک از مدل‌های آیپد است، اما ظاهر دو نمونه‌ی A2013 و A2014 مربوط به نسخه‌ی ۱۲.۹ اینچی آیپد است. در حالی که احتمالا مدل‌های A1979 و A1935 به نسل جدید آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی مربوط هستند. نام تجاری A1876 نیز احتمالا به نسل پنجم آیپد مینی اشاره دارد که از سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جدید آن نبودیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات