عکس‌هایی دیدنی از دنیای زیر امواج خروشان دریا به روایت مت پورتوس

جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مت پورتوس عکاس بریتانیایی، عکس‌های بسیار زیبا و دیدنی از اعماق دریا و از زاویه‌ی زیر امواج خروشان دریا تهیه کرده است.
تبلیغات

مت پورتوس، عکاس بریتانیایی از Studio_M در پروژه‌ای به نام «Below the Breaking Wave» تصاویری بسیار دیدنی از امواج زیر دریای مالدیو در اقیانوس هند گرفته است. این عکس‌های بسیار زیبا زمانی گرفته شده‌اند که امواج خروشان دریا، طوفانی به پا کرده‌اند و مت توانسته همزمان از جهان زیر امواج خروشان و طوفانی عکس بگیرد.  

 عکس زیر آب دریا

پورتوس معتقد است: 

همیشه جهان زیر موج‌های دریا برای من شگفت‌انگیز بود. جهانی که زیر مو‌ج‌های خروشان دریا وجود دارد، برای من نمادی از هستی و جهانی است که در آن زندگی می‌کنیم. زیبایی آرامش بعد از طوفان، واقعا هیجان‌انگیز است. بعد از آن‌ همه بی‌نظمی شاهد آرامش و نظمی خاص هستیم. 
عکس زیر آب دریا
عکس زیر آب دریا
عکس زیر آب دریا
عکس زیر آب دریا
عکس زیر آب دریا
عکس زیر آب دریا
عکس زیر آب دریا
عکس زیر آب دریا

پورتوس در مورد جهان زیر آب دریا دیدگاه‌های جالبی دارد. وی معتقد است:

صخره‌هایی هستند که بعد از طوفان‌ها، هنوز در جای خود محکم و استوار ایستاده‌اند، این صخره‌ها، هنوز بعد از طوفان‌ها زنده مانده‌اند؛ ولی برخی از صخره‌ها هم تاب طوفان را ندارند و از بین می‌روند. برخی از ماهی‌های اقیانوس در طوفان‌ها جان خود را از دست می‌دهند ولی برخی زنده می‌مانند و به حیات خود ادامه می‌دهند. ما در دنیایی حیرت انگیز زندگی می‌کنیم. برای یافتن، باید جستجو کنیم و به تلاش پی‌درپی خود ادامه بدهیم.
عکس زیر آب دریا

پورتوس معتقد است که عکس‌هایی که می‌گیرد نگاه او را نسبت به زندگی نشان می‌دهد. او می‌گوید: 

من جهان را این‌گونه می‌بینم. 
عکس زیر آب دریا

تمامی تصاویر این عکاس بریتانیایی در وب سایت وی به نام Behance منتشر شده است. این تصاویر تنها بخشی از عکس‌های تهیه شده توسط پورتوس از اعماق اقیانوس است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات