پتنت جدید هواوی، ساعت هوشمند با امکان نگهداری ایرباد را نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین پتنت هواوی برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند، شاهد ایجاد یک نوآوری هستیم که می‌تواند بازار یکنواخت فعلی را تحت تأثیر قرار دهد.
تبلیغات

استفاده از ایرباد به شکل‌های مختلف رواج پیداکرده است. برای بسیاری از افراد استفاده از گجت‌های مختلف اهمیت بسیار خاصی دارد؛ اما امکانات کنونی به‌گونه‌ای هستند که داشتن چندین گجت مختلف، به معنای حمل‌ونقل سخت آن‌ها خواهد بود. از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها سعی دارند تا با عرضه‌ی لوازم جانبی‌ منحصربه‌فرد، تجربه‌ی کاربر در هنگام استفاده از چندین گجت را به شکلی متفاوت رقم بزنند. در پتنت جدید هواوی، طرز فکر جالبی را شاهد هستیم که می‌تواند ترکیب بسیار خوبی از داشتن ساعت هوشمند به همراه ایرباد باشد.

در این پتنت، کنار ساعت، محفظه‌ای طراحی‌شده است که ایرباد در آن قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد این مکانیزم ضمن محافظت از ایرباد در برابر آب شاید بتواند به‌عنوان یک مکانیزم شارژ بی‌سیم هم عمل کند. پتنت مذکور توسط سازمان جهانی مالکیت فکری پذیرفته شده است و برای کسانی که با حمل ایرباد مشکل‌دارند، راهکار بسیار خوبی به شمار می‌آید.

پتنت ساعت هوشمند هواوی

از ثبت تا اجرایی شدن یک پتنت راه بسیار زیادی در پیش است. با توجه به ایده‌ی قبلی این شرکت برای ساعت هوشمند گیمینگ، می‌توان انتظار داشت ساعتی با محفظه‌ی نگه‌داری ایرباد به همراه ویژگی‌های گیمینگ معرفی شود یا با ساعتی‌هوشمند به روال قبلی روبه‌رو شویم. به نظر شما نسل آینده‌ی ساعت‌های هوشمند به چه قابلیت‌هایی نیاز دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات