تماس ویدیویی گروهی به واتساپ اضافه شد

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی پیام‌رسان واتساپ، آپدیت جدیدی را دریافت کرده که به‌واسطه‌ی آن قابلیت تماس ویدیویی گروهی برای کاربران فراهم شده است.
تبلیغات

پیام‌رسان واتساپ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که قابلیت تماس ویدیویی گروهی را برای کاربران به ارمغان آورده است. به‌واسطه‌ی این قابلیت اکنون کاربران این امکان را دارند تا با حداکثر سه نفر به‌صورت همزمان تماس ویدیویی برقرار کنند؛ البته این قابلیت فعلاً در دسترس نسخه‌های اندروید و iOS اپلیکیشن واتساپ است.

برای استفاده از قابلیت یادشده ابتدا باید با یکی از مخاطبین تماس ویدیویی برقرار کرد و سپس با لمس دکمه‌ی «Add Participant»، می‌توانید مخاطبین دیگری را نیز به گفتگو اضافه کنید.

تماس ویدیویی گروهی واتساپ

طبق گفته‌ی مسئولان WhatsApp، درست به‌مانند پیام‌های متنی تمامی تماس‌های ویدیویی از مبدأ تا مقصد رمزنگاری می‌شوند. فیس‌بوک که مالکیت واتساپ را در اختیار دارد، در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به F8 اعلام کرد که ویژگی یادشده برای هر دو اپلیکیشن اینستاگرام و واتساپ منتشر خواهد شد.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، برای این تماس‌ها محدودیت ۴ نفره در نظر گرفته شده است و برخلاف فیس‌تایمدر iOS 12 که تا ۳۲ نفر را پشتیبانی می‌کند، در واتساپ نخواهید توانست با گروهی پرشمار مکالمه‌ی ویدیویی داشته باشید.

انتشار این قابلیت از امروز آغاز شده که بهره‌مندی از آن مستلزم به‌روزرسانی اپلیکیشن است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات