استقبال خریداران از تخته موج سواری تسلا

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تمام ۲۰۰ عدد موجودی تخته موج‌سواری تسلا با قیمت ۱۵۰۰ دلار، در کمتر از یک روز فروش رفت.
تبلیغات

مانند بسیاری از برندهای خودروساز دیگر، تسلا هم چند محصول متفاوت در کنار خودرو تولید می‌کند تا بازار جانبی موفقی داشته باشد. در فروشگاه آنلاین این شرکت آمریکایی انواع تی‌شرت، کلاه و حتی ایستگاه‌های یدکی سوپرشارژر و پاوربانک تلفن‌های همراه هوشمند به‌فروش گذاشته شده است.  تمام این محصولات در رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید با نشان تسلا همراه هستند.

تخته موج سواری تسلا

جدیدترین محصول ایلان ماسک با برند تسلا، تخته‌ی موج‌سواری تولید محدود با قیمت ۱۵۰۰ دلار است. متخصصان تسلا با همکاری دو شرکت فعال در تولید تخته‌های موج‌سواری، محصول ویژه‌ی خود را در ۲۰۰ عدد تولید کرده‌اند. وجود عبارت‌های «تولید محدود»، «سفارشی» و «تسلا» در کنار این تخته‌ی موج‌سواری با طرح فیبرکربن کافی بود تا در کمتر از ۲۴ ساعت، تمام ۲۰۰ عدد موجودی به‌فروش برود. بازاریابی تسلا در این تخته‌های موج سواری، سازگار بودن آن‌ها با خودروهای این شرکت؛ مدل S، X و 3 است. نکته‌ی جالب این است که تحویل سفارش تخته‌ی موج‌سواری تولید محدود تسلا تا حداکثر ۱۰ هفته اعلام شده، ولی در حال حاضر پس از فروش تمام ظرفیت موجودی، چند نمونه با قیمت‌ ۵ هزار دلار در وب‌سایت eBay به‌فروش گذاشته شده است.

تخته موج سواری تسلا

این اولین باری نیست که ایلان ماسک محصولی کاملاً متفاوت با فعالیت‌های اصلی یک شرکت عرضه می‌کند. چند ماه پیش بود که فروش شعله‌افکن بورینگ کمپانی (The Boring Company) با قیمت ۵۰۰ دلار خبرساز شد. در مجموع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از فروش این شعله‌افکن به بورینگ کمپانی رسید. عرضه‌ی محصولات متنوع با برندهای مشهور خودروساز همیشه یک بازار جانبی سودآور بوده است؛ این اجناس به‌خصوص در برندهای اروپایی و آمریکایی طرفداران بی‌شماری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات