سورنا ستاری از بهره‌مندی شرکت‌های خلاق از مزایای دانش‌‌بنیان‌ها خبر داد

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
معاون علمی و فناوری رییس جمهور در روز سوم از برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ، از بخش استارتاپ‌ها، الکام‌استارز و الکام‌گیمز دیدن کرد.
تبلیغات

در حالی که پیش‌تر اعلام شده بود سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس ‌جمهور برای افتتاحیه‌ی بیست‌وچهارمین دوره‌ی الکامپ در این نمایشگاه بین‌المللی حضور می‌یابد؛ اما این اتفاق رخ نداد و ستاری در روز سوم الکامپ امسال، از این نمایشگاه بازدید کرد.

سورنا ستاری در بازدید از سالن استارتاپ‌ها، بخش الکام‌استارز و الکام‌گیمز اعلام کرد که بخش مهمی از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور به شرکت‌های استارتاپی اختصاص داده شده است؛ به‌طوری که هم‌اکنون، موضوع حمایت از شرکت‌ها در قالب توسعه‌ی فعالیت‌ صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در دستور کار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد.

ستاری یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه‌ی حمایت از استارتاپ‌ها را معافیت سربازی دانست که به‌عنوان تسهیلاتی برای این کسب‌وکارها در نظر گرفته شده است. معاون علمی و فناوری رییس جمهور همچنین رشد استارتاپ‌ها را در طول چند سال گذشته بسیار امیدوار کننده اعلام کرد و گفت که نمود حضور استارتاپ‌ها در جامعه بیش از پیش به چشم می‌خورد. ستاری همچنین گفت:

از اوایل سال جاری حمایت از شرکت‌های خلاق و ایده‌های نو در دستور کار معاونت علمی قرار گرفته و قرار است با این شرکت‌ها نیز مطابق با قوانین شرکت‌های دانش بنیان برخورد شود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات