ویدیوی رسمی گوگل برای نمایش کارکرد دوپلکس

سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل ویدیویی از نحوه‌ی رزرو میز در رستوران با قابلیت گوگل دوپلکس در دستیار صوتی Google Assistant، منتشر کرد.
تبلیغات

در حالی که گوگل تابستان امسال، سیستم رزرواسیون مبتنی بر هوش مصنوعی دوپلکس را برای گوگل اسیستنت می‌آزماید؛ اما به‌ هیچ‌وجه علاقه‌ای ندارد که کاربران از این قابلیت غافل شوند؛ بنابراین غول دنیای فناوری، ویدیویی از کارکرد دوپلکس منتشر کرده است، در این ویدیو بر خلاف دموی نمایش داده شده در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O، برقراری یک تماس کامل به نمایش درمی‌آید. دستیار صوتی گوگل به کارکنان رستوران هشدار می‌دهد که یک انسان پشت خط نیست و همچنین مکالمه در حال ضبط شدن است.

این ویدیو نشان می‌دهد آغاز یک تماس دوپلکس به‌راحتی گفتن این جمله به دستیار صوتی است: «هی گوگل، یک میز دو نفره برای سه‌شنبه ساعت ۱۹ در رستوران لوس پولوس هرمانس رزرو کن.» دستیار صوتی دوپلکس اجازه می‌گیرد که در صورت نبودن جا در این ساعت، امکان رزرو را بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ با فواصل ۱۵ دقیقه‌ای چک کند. زمانی‌ که رزرو انجام شد، یک اعلان همراه با اعلام خبر ارسال می‌شود.

ظاهرا چند نکته کوچک هنوز وجود دارد که باید پیش از انتشار کامل گوگل دوپلکس برطرف شود. تماس‌هایی که بیش از اندازه پیچیدگی پیدا کنند، به یک فرد اپراتور در مرکز تماس گوگل وصل می‌شوند. به گزارش نیک فاکس، قائم‌مقام واحد محصول برای گوگل اسیستنت، حدود ۸۰ درصد از تماس‌های برقرار شده توسط گوگل دوپلکس نیازی به دخالت اپراتور گوگل ندارند. به‌نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد این درصد را پیش از انتشار کامل دوپلکس افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات