اطلاعات جدیدی از آیفون های ۲۰۱۸ به بیرون درز کرد

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا اطلاعات جدیدی از آیفون‌های ۲۰۱۸ در توییتر منتشر شده است که مشخصات آن‌ها را در اختیار قرار می‌دهد.
تبلیغات

چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر عرضه سه آیفون جدید توسط اپل به گوش رسید که تا سپتامبر سال جاری روانه بازار خواهند شد. طی این گزارش تصویری، قسمت‌هایی از آیفون های جدید در معرض نمایش قرار گرفت؛ اما اطلاعات چندانی را در اختیار قرار نمی‌داد. اکنون تصاویری از سه iPhone جدید اپل به بیرون درز کرده است که اطلاعات بیش‌تری را در دسترس قرار می‌دهد.

تصاویر لو رفته از آیفون های ۲۰۱۸

ظاهرا اطلاعات لو رفته توسط توییتر منتشر شده و دو آیفون را به تصویر می‌کشد که یکی از آن‌ها ۶.۱ اینچی و دیگری ۶.۵ اینچ است. همان‌طور که در تصویر قابل مشاهده است، هر دو تلفن هوشمند به یک دوربین سلفی، یک اسپیکر و یک سنسور اضافی برای فیس آی‌دی مجهز هستند.

این‌گونه به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد بریدگی صفحه نمایش را در آیفون‌های جدید خود نیز داشته باشد. طبق تصویر منتشر شده، در قسمت پشتی آیفون ۶.۱ اینچی یک دوربین تعبیه شده؛ در حالی‌که نوع بزرگ‌‌تر آن دربردارنده دو دوربین است.

تصاویر لو رفته از آیفون های ۲۰۱۸

Apple معمولا آیفون های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند و امسال نیز این روال ادامه خواهد داشت. در حالی‌که هنوز هیچ اطلاعات دقیقی راجع به قیمت آیفون‌های ۲۰۱۸ در دست نیست، این‌گونه پیش‌بینی می‌شود که حدود هزار دلار قیمت‌گذاری شوند. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون آیفون‌های ۲۰۱۸، باید تا زمان معرفی رسمی آن‌ها صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات