صفحه‌ نمایش وان پلاس ۶ در محیط‌های پر نور مشکل تنظیم نور دارد

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش برخی از کاربران، وان پلاس ۶ با قرارگیری در محیط‌های پر نور با مشکل سوسو زدنِ صفحه‌نمایش همراه است.
تبلیغات

در هفته‌های گذشته، کاربران بسیاری در مورد مشکلِ تنظیم نور در گوشی وان پلاس ۶ گزارش داده بودند. طبق ادعای این کاربران، هنگامی که آن‌ها در محیطی آفتابی قرار می‌گیرند، صفحه‌نمایشدستگاهشان با مشکل سوسو زدن مواجه می‌شود.

این مشکل معمولاً زمانی آشکار می‌شود که گزینه‌ی روشنایی تطبیقی (Adaptive Brightness) فعال باشد؛ در این هنگام، صفحه‌نمایش برای تنظیم نور بین دو درجه‌ی روشنایی تقلا می‌کند و کاربر تغییر نور مداوم را در نمایشگر دستگاه مشاهده می‌کند. وجود رنگ‌های روشن و سفید در تصاویر باعث می‌شود نوسانِ رنگ بیش از هر زمان دیگری توجه کاربر را به خود جلب کند؛ با این حال اگرچه این مشکل کمی گیج‌کننده جلوه می‌کند؛ اما هیچ‌گونه خللی در نحوه‌ی عملکرد دستگاه ایجاد نخواهد کرد.

از آن جهت که این مشکل پس از انتشار به‌روزرسانی ۵.۱.۸ برای OxygenOSرخ داده است؛ این احتمال وجود دارد که وان پلاس توسط وصله‌ای نرم‌افزاری، ایراد یادشده را رفع کند.

تاکنون کاربران بسیاری در انجمن‌های XDA و One Plus این مشکل را گزارش کرده‌اند؛ ولی باتوجه به حجم نه‌چندان گسترده‌ی شکایت‌ها، به‌نظر می‌رسد که این مورد تمامِ کاربران را تحت‌تأثیر خود قرار نداده است و فقط بخش کوچکی از دارندگان One Plus 6 از آن رنج می‌برند.

دیدگاه خود را در این باره به اشتراک بگذارید. آیا تاکنون با چنین مشکلی روبرو شده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات