قطعات گلکسی نوت 9 سامسونگ به‌صورت آنلاین قابل خرید است

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی‌که هنوز دو‌ هفته به زمان رونمایی رسمی گلکسی نوت ۹ سامسونگ باقی مانده است، برخی از قطعات آن به‌صورت آنلاین قابل‌خرید است.
تبلیغات

هنوز دو هفته به زمان رونمایی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت ۹ باقی مانده است. یکی از فروشندگان آنلاین به‌نام Mengtor، فهرستی از قطعات Galaxy Note 9 تهیه کرده و برای فروش در سایت خود به‌نمایش گذاشته است.

فهرست به‌اشتراک‌گذاشته‌شده شامل پورت شارژر، ماژول دوربین پنل پشتی، ماژول دوربین پنل جلو، سنسور مجاورتی و محافظ شیشه‌ای نمایشگر است. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، تصویر ارائه‌شده‌ی گلکسی نوت ۹ در سایت Mengtor، گوشی را به‌همراه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نشان می دهد؛ لذا می‌توان این‌طور نتیجه‌گیری کرد که گزارش‌ها و شایعات متعددی که در ماه‌های اخیر اشاره به اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی داشتند، اشتباه بوده‌اند.

گلکسی نوت 9

در نظر داشته باشید که تعدادی از قطعات فهرست‌شده توسط سایت، تنها برای نسخه‌ی سفارشی ایالات متحده قابل‌استفاده هستند. براساس آخرین خبرهای فاش‌شده، شماره مدل گلکسی نوت ۹ سفارش امریکا، SM-N960U و شماره مدل نسخه‌ی بین‌المللی آن، SM-N960F است. در فهرست اشتراک‌گذاری‌شده، هیچ‌گونه اطلاعات فنی ارائه نشده است و تنها می‌توانیم به گزارش‌های قبلی اکتفا کنیم. براساس آنچه تاکنون منتشر شده، گلکسی نوت ۹ از لنز فوق‌‌العاده واید در پنل پشتی بهره می‌برد ولی ماژول تصویربرداری آن معمولی است. از آنجایی که یکی از قطعات فهرست، پورت  USB Type-C است، انتظار می‌رود که پرچمدار بعدی سامسونگ مجهز به این پورت باشد. تصاویر جدید گلکسی نوت ۹ از وجود جک هدفون و دکمه بیکسبی خبر می‌دهند. پیش از این گفته شده بود که گلکسی نوت ۹ احتمالا جک ۳.۵ میلی‌متری خواهد داشت

سامسونگ در ویدیوهایی جدید، به برخی از ویٰژگی‌های مهم گلکسی نوت ۹ پرداخت. در حالی‌که برخی منابع خبری تاریخ معرفی گلکسی نوت ۹ را ۱۸ مردادماه برابر با ۹ آگوست اعلام کرده‌اند، شایعاتی هم مبنی بر رونمایی نسخه‌ی بین‌المللی آن در تاریخ ۲۴ آگوست برابر با ۲ شهریورماه منتشر‌ شده است. با‌این‌وجود دعوتنامه رویداد آنلاین سامسونگ برای ۱۰ مرداد ارسال شده است. در خبرهای دیگری هم مطرح شده بود که گلکسی نوت ۹ زودتر از موعد مقرر به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که پرچمدار بعدی Samsung با شروع قیمت ۹۶۰ دلار به بازار عرضه شود که قیمتی دقیقا مشابه گلکسی نوت ۸ سامسونگ (Galaxy Note 8)‌ دارد. نسخه‌ی ایالات‌متحده‌ی گلکسی نوت ۹ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد؛ درحالی‌که نسخه‌ی بین‌المللی قرار است با اکسینوس ۹۸۱۰ همانند گوشی‌های سری گلکسی اس ۹ رونمایی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات