ارزش بیت کوین از مرز ۸۳۰۰ دلار گذشت

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ارزش بیت‌کوین از مرز ۸۳۰۰ دلار گذشت و به بالاترین قیمت خود طی دو ماه گذشته رسید.
تبلیغات

با وجودی که بازار طی ماه‌های گذشته نوسانات بسیاری را در مورد ارزش بیت‌کوین تجربه کرد، طبق‌ آخرین گزارش‌ها ارزش بیت‌کوین از ۸۳۰۰ دلار فراتر رفته است. این رقم طی دو ماه گذشته، بالاترین ارزش بیت‌کوین را نشان می‌دهد.

Bitcoin یکی از پرنوسان‌ترین دوران خود را طی می‌کند. چند روز قبل، ارزش بیت کوین به بیش از هفت هزار دلار رسید. اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی ارزش بیت کوین (BTC) به مرز ۲۰ هزار دلار رسید؛ اما خیلی زود شاهد نزول قیت آن بودیم تا جایی که برخی تصور می‌کردند بیت‌کوین به مرز ورشکستگی رسیده است و یکی از سوالات مهم در مورد ارز رمزنگاری شده این بود: آیا بیت‌ کوین سقوط می‌کند؟ قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ افت کرد ولی آمارها نشان می‌داد که با وجود کاهش قیمت بیت‌ کوین، درجه سختی ماینینگ به‌سرعت در حال افزایش است. اکنون ارزش بیت‌کوین سیر صعودی جدیدی را طی می‌کند و به بالاترین ارزش خود طی دو ماه گذشته رسیده است. شاید رویکرد جدید کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده امریکا نسبت به ارزهای رمزگذاری‌شده، یکی از دلایل بالا رفتن ارزش بیت‌کوین است. با تایید مبادلات بیت‌کوین به‌صورت رسمی در امریکا، تقاضای آن رو به افزایش می‌رود. 

بیت‌کوین، بزرگترین و شناخته شده‌ترین ارز مجازی، با رشد ۶.۳۳ درصدی و با قیمت ۸۱۹۸.۰۴ دلار در لوکزامبورگ مبادله شد. با بالا رفتن ارزش بیت‌کوین، قیمت اتریوم، دومین ارز رمزنگاری‌شده‌ی جهان نیز افزایش یافت و با رشد ۴.۷۹ درصدی ارزش آن به ۴۷۰.۶۶ دلار رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات