زوم اپ: مانامو، رویکردی نوین در آموزش زبان انگلیسی

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
مانامو، اپلیکیشنی حاوی صدها محتوای آموزشی ویدیویی و صوتی، رویکردی نوین و متفاوت در آموزش زبان انگلیسی به شما ارائه می‌دهد.
تبلیغات

مانامو (Manamo)، اپلیکیشنی متفاوت برای یادگیری ماندگار و همیشگی زبان انگلیسی است. حتما شما هم شنیده‌اید که می‌گویند انگلیسی را باید با قرار گرفتن در محیط یاد گرفت. مانامو با رویکردی خلاقانه، چنین فضایی را برای کاربر فراهم می‌کند تا بتوان تنها با نصب اپلیکیشن آن، انگلیسی را به‌راحتی شبیه به محیط واقعی یاد گرفت. 

بهترین منابع آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی در یک برنامه جامع و کامل گردآوری شده است تا بتوانید زبان انگلیسی را با برترین متدهای آموزشی و با رویکردی نوین فرا بگیرید. محتوای آموزشی به‌صورت بسیار کاربردی طبقه‌بندی و دسته‌بندی شده است تا بیشترین کارایی را برای کاربر داشته باشد. 

زبان‌آموزان هر روز می‌توانند مکالمات جدیدی را یاد بگیرند و با جملات و اصطلاحات کاربردی بیشتری آشنا شوند. در عین حال کاربران می‌توانند هر آنچه که یاد گرفته‌اند را با دیگران به‌اشتراک بگذارند و همه با هم پیشرفت کنند. مانامو، صدها محتوای ویدیویی و صوتی را که بر اساس موقعیت‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند، در اختیار شما قرار می‌دهد تا مکالمه‌ی مورد نیازتان را جستجو کرده و با امکانات زیادی که در اختیار شما قرار گرفته، به بهترین شکل بتوانید انگلیسی را در محیط زنده فرا گیرید. 

مانامو

با مانامو، به‌راحتی انگلیسی صحبت کنید 

با نصب و اجرای اپلیکیشن، شما وارد محیط برنامه خواهید شد. در قسمت پایین نمایشگر در نوار منوی قرمز رنگ، دسته‌بندی‌های کلی برنامه را که شامل خانه، دیکشنری، جستجو، جعبه لایتنر و پروفایل است، مشاهده می‌کنید. 

محتوای آموزشی کامل و جامع: از آنجایی که مانامو، شامل صدها ویدیو و فایل صوتی متنوع در موضوعات مختلف است، نیاز فردی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارد، به‌خوبی مرتفع می‌سازد. محتوای آموزشی مانامو برگرفته از معتبرترین متدهای آموزشی دنیا نظیر Interchange ، topnotch ، BBC Learn English و ... به همراه متن انگلیسی و ترجمه فارسی آن است. 

مانامو

دسته‌بندی‌های کاربردی: در قسمت اصلی برنامه می‌توانید وارد قسمت دسته‌بندی‌ها شوید. همان‌طور که گفته شد، مانامو قصد دارد فضایی واقعی برای یادگیری زبان انگلیسی در اختیار کاربر قرار دهد. در قسمت دسته‌بندی‌ها، موضوعات مختلف از جمله معرفی و احوال، تلویزیون و سینما، انیمیشن، رستوران و کافی‌شاپ، گردش و سفر، نماهنگ، شغل و سبک زندگی، خرید، لباس، داستان کوتاه، توصیف افراد، ورزش و تفریح، علاقه‌مندی‌ها، تلفن و تکنولوژی و ... در اختیار شما قرار داده شده است تا با توجه به نیازتان بتوانید وارد دسته‌بندی موردنظر شده و ویدیو و فایل‌های صوتی را استفاده کنید. در هر دسته، تعداد ویدیو و فایل‌های صوتی و هم‌چنین مدت زمان فایل‌های آموزشی به کاربر نشان داده شده است. در هر قسمت، جملات و اصلاحات کاربردی مربوط به همان موضوع آموزش داده می‌شود. تصور کنید می‌خواهید به رستوران بروید و به یک سری جملات و اصطلاحات مربوط به همان محیط نیاز دارید. خیلی ساده می‌توانید در قسمت دسته‌بندی‌ها وارد زیربخش رستوران و کافی‌شاپ شوید. 

مانامو

قابلیت جستجو: با فشردن کلید جستجو در منوی پایین نمایشگر، وارد بخش جستجو خواهید شد. در این قسمت می‌توانید فایل‌های آموزشی را بر اساس جدیدترین، پربازدیدترین، محبوب‌ترین و بیشترین نظر مرتب‌ کنید. در عین حال امکان جستجوی موضوعات مختلف در اختیار کاربر قرار داده شده است تا اگر در صورت لزوم نیاز به فایل آموزشی در موضوعی خاص داشت، بتواند به ویدیوها و فایل‌های صوتی مربوط به آن موضوع دسترسی پیدا کند.

امکان ترجمه لغات در بخش‌های مختلف برنامه با لمس واژه

متن انگلیسی و فارسی تمامی فایل‌های آموزشی، اعم از ویدیوها و فایل‌های صوتی تهیه شده است و در اختیار کاربر قرار دارد. در حین مشاهده‌ی ویدیوی آموزشی یا شنیدن فایل صوتی، در صورتی که تلفظ واژه‌ای انگلیسی را متوجه نشدید، می‌توانید به متن اصلی ویدیو یا فایل صوتی مراجعه کرده و با لمس انگشت خود روی کلمه‌ی موردنظر، هم معنی آن واژه را به فارسی متوجه شوید و هم تلفظ آن را بشنوید.

مانامو

به همین شکل می‌توانید انگشت خود را روی واژه‌ی فارسی قرار دهید تا ترجمه‌ی انگلیسی و تلفظ آن در اختیارتان قرار داده شود. اگر تمایل داشتید می‌توانید کلمه‌ی مورد نظر را به جعبه‌ی لایتنر اضافه کنید. تنها کافی است روی علامت جعبه‌ی لایتنر ضربه بزنید تا کلمه‌ی مورد نظر وارد جعبه‌ی لایتنر شود تا بتوانید بعدا کلمه‌ی مورد نظر را مرور کرده و به خاطر بسپارید. 

نماهنگ ببینید، انگلیسی صحبت کنید!

مانامو، پرطرفدارترین نماهنگ‌های سراسر جهان را با ترجمه فارسی و انگلیسی در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. مجددا با مراجعه به متن انگلیسی و فارسی می‌توانید معنی کلمات را مشاهده و ضمن شنیدن تلفظ واژه‌ها، در صورت نیاز، واژه‌ی مورد نظر را به جعبه‌ی لایتنر اضافه کنید. 

مانامو

مصاحبه‌ی افراد معروف و مشاهده‌ی کلیپ‌های مختلف یا موزیک‌ویدیوهای معروف جهان و در عین حال یادگیری زبان انگلیسی بسیار هیجان‌انگیز است و یادگیری زبان انگلیسی را تبدیل به یک سرگرمی می‌کند. 

بخشی از امکانات مانامو؛ یادگیری ماندگار زبان انگلیسی 

مانامو امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا دیگر نیازی به تهیه‌ی کتاب، سی‌دی یا حتی نصب برنامه‌های دیگر نداشته باشد. امکانات برنامه‌ی مانامو عبارت است از: 

ویدیوهای منتخب و پیام‌های دریافتی مانامو : در صفحه‌ی اصلی برنامه‌، بخشی به نام ویدیوهای منتخب خواهید دید که بهترین ویدیوهای برنامه‌ی آموزشی مانامو از دید سایر کاربران را نشان می‌دهد. 

مانامو

 بروزرسانی روزانه‌ی محتوای برنامه : محتوای برنامه مانامو هر روز برای کاربر به‌روز رسانی می‌شود و اطلاعات جدید به برنامه اضافه خواهد شد. برای تقویت زبان انگلیسی، اعلانیه‌هایی به‌صورت روزانه برای کاربر ارسال می‌شود تا مطالب آموزشی در قالب ویدیو، تصاویر و نوتیفیکیشن، نیاز کاربر را مرتفع سازند. در قسمت بالای نمایشگر سمت چپ، پیام‌های دریافتی یا Messages را مشاهده خواهید کرد.

طبقه‌بندی کاربردی موضوعات :یکی از ویژگی‌های خوب و کاربردی مانامو، تفکیک و دسته‌بندی کاربردی موضوعات مختلف برای دسترسی آسان کاربر است. تمام محتوای آموزشی برنامه، با توجه به بررسی‌های دقیقی که صورت گرفته، به‌صورت کاربردی طبقه‌بندی شده‌اند. 

مانامو

مانامو و امکان استفاده از فرهنگ لغت سه سویه : مانامو مجهز به فرهنگ لغت ۳ سویه (انگلیسی-فارسی، فارسی-انگلیسی، انگلیسی-انگلیسی) با بیش از ۳۰۰ هزار واژه و برگرفته از فرهنگ لغات آکسفورد است. در قسمت دیکشنری، امکان دریافت تلفظ واژه‌ها و اضافه کردن آن‌ها به جعبه‌ی لایتنر در اختیار کاربر قرار داده شده است. 

مانامو

مانامو و جعبه لایتنر :  همزمان با نصب برنامه، می‌توانید از جعبه یادگیری لایتنر در بخش‌های مختلف برنامه برای سهولت در به‌خاطرسپاری جملات و عبارات مورد نظر خود استفاده کنید. روش کار دقیقا مشابه جعبه‌ی لایتنر است. به‌علاوه امکان پشتیبان‌گیری از جعبه یادگیری لایتنر و بازیابی آن در زمان دلخواه برای کاربر فراهم شده است. امکان بازیابی جعبه‌ی یادگیری لایتنر در گوشی‌های دیگری که برنامه روی آن‌ها نصب باشد نیز وجود دارد. 

برخی دیگر از ویژگی‌های مانامو عبارت است از: 

  • دسترسی آفلاین به محتوای فایل‌های آموزشی: امکان مشاهده بدون محدودیت ویدیوهای آموزشی و ذخیره آن‌ها به‌منظور دسترسی آفلاین برای کاربر فراهم شده است. 
  • امکان آپلود و انتشار مطالب آموزشی برای کاربران
  • امکان ایجاد پروفایل و ثبت و ویرایش اطلاعات کاربری

خرید اشتراک و عضویت در مانامو

کاربران بعد از نصب برنامه، ابتدا باید در قسمت پروفایل ثبت‌نام کنند. برای دسترسی به تمام محتوای آموزشی ویدیوها و فایل‌های صوتی، باید اشتراک مانامو را خریداری کنند. برای خرید اشتراک، باید به قسمت فروشگاه وارد شوید و یکی از طرح‌های اشتراک را خریداری کنید. اشتراک یک‌ماهه‌ی مانامو، تنها ۸۹۰۰ تومان و هزینه‌ی اشتراک ۳ ماهه، تنها ۱۹۰۰۰ تومان است. کاربرانی که اشتراک ۶ ماهه یا یک‌ساله‌ی مانامو را خریداری کنند، می‌توانند از مزایای طرح فروش ویژه‌ی اشتراک بهره‌مند شده و با ۴۰ درصد تخفیف، اشتراک ۶ ماهه را با قیمت ۲۳۹۰۰ تومان و اشتراک یک‌ساله را با قیمت ۳۹۰۰۰ تومان خریداری کنند.

مشخصات

قیمت اصلی 

تخفیف ۴۰ درصد 

خرید اشتراک یک ماهه 

۸۹۰۰ تومان 

--

خرید اشتراک سه ماهه 

۱۹۰۰۰ تومان 

--

خرید اشتراک 6 ماهه 

۳۶۰۰۰ تومان 

۲۳۹۰۰ تومان 

خرید اشتراک یک ساله 

۶۹۰۰۰ تومان 

۳۹۰۰۰ تومان 

دانلود اپلیکیشن 

اپلیکیشن مانامو را می‌توانید به یکی از روش‌های ذیل دانلود کنید: 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات