اطلاعات جدیدی از قلم گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی اطلاعات جدیدی از پرچم‌دار بعدی کهکشانی‌ها منتشر شده است که نشان از ویژگی‌های جدیدی در قلم هوشمند آن دارد.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید طبق روال و سنت همیشگی، مدتی پیش از معرفی محصولات حوزه‌ی فناوری، اخبار و شایعات زیادی پیرامون آن‌ها منتشر می‌شود. به‌تازگی شایعاتی از گلکسی نوت 9، فبلت پرچم‌دار کره‌ای‌ها منتشر شده است که از ویژگی‌های آن خبر می‌دهد، این شایعه پیرامون قلم S Pen است که یکی از عوامل اصلی متمایزکننده‌ی پرچم‌داران سری نوت با سری گلکسی اس به‌شمار می‌رود و احتمالا تمام کاربران و طرفداران سامسونگ با آن آشنایی دارند.

شایعه‌ی جدید درباره‌ی Galaxy Note 9 حکایت از آن دارد که قلم هوشمند اس پن در گوشی گلکسی نوت ۹ توانایی کنترل دوربین و پخش فایل‌های تصویری را نیز خواهد داشت، این شایعه توسط Ice Universe، یکی از کاربران خوش ذوق در زمینه‌ی افشای اطلاعات محصولات جدید سامسونگ در توییتر منتشر شده است. به گفته‌ی این کاربر، قلم اس‌پن جدید سامسونگ توانایی کنترل زمان‌سنج دوربین دستگاه و امکان کنترل و پخش موزیک را در گلکسی نوت ۹ دارا خواهد بود.

همچنین شایعات عجیب و دور از ذهنی پیرامون فبلت پرچم‌دار سامسونگ مطرح شده است که براساس آن‌ها می‌توان از قلم اس‌پن به عنوان یک هدست بلوتوثی استفاده کرد؛ اما عملی‌شدن چنین قابلیتی بعید به‌نظر می‌رسد. متاسفانه اخبار دقیق و رسمی از محصول جدید سامسونگ در دست نیست و باید تا زمان معرفی آن صبور باشیم. فبلت جدید سامسونگ طی مراسم اختصاصی این شرکت موسوم به Unpacked در تاریخ ۱۸ مرداد رونمایی خواهد شد و ما مانند همیشه پوشش کاملی از این مراسم در زومیت خواهیم داشت.

نظر شما درباره‌ی مشخصات و ویژگی‌های گلکسی نوت ۹ چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند نظر کاربران و طرفداران سامسونگ را به‌خود جلب کند؟ لطفا نظر خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات