بزن زمین نمی‌شکنه! ال‌جی با استاندارد ارتش نظامی آمریکا

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وقتی نام برندی برای لوازم خانگی، صوتی و تصویری یا تلفن همراه از شما پرسیده می‌شود، یکی از گزینه‌های نخست که به ذهن شما خطور می‌کند، ال‌جی است.
تبلیغات

شرکت چند ملیتی ال‌جی الکترونیکس یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه فناوری اطلاعات و الکترونیک است که مقر اصلی آن در شهر سئول کره جنوبی واقع است و البته نمایندگی‌های بزرگی در سطح جهان دارد. همچنین یکی از پر طرفداران‌ترین دستگاه‌های موبایل به این برند اختصاص دارد، بطوریکه کاربران زیادی از راه خرید و فروش گوشی موبایل ال‌جی و یا سایر محصولات این شرکت کسب درآمد می‌کنند.

 الجی الکترونیکس

این شرکت در سال ۱۹۵۸ میلادی با نام گلداستار تاسیس شد و کارش را با تولید رادیو و بعدها یخچال و تلویزیون‌های سیاه و سفید آغاز کرد. در سال ۱۹۶۸ اولین شعبه خارجی خود را در شهر نیویورک افتتاح کرد و به فعالیت خود ادامه داد و به تدریج تولیدات خود را گسترش داد و با روی کار آمدن دستگاه‌های آی‌تی به سراغ تولید لپ‌تاپ، تبلت و موبایل هم رفت.

 با جهانی شدن ال‌جی به تعداد کارمندان و نمایندگی آن افزوده شد بطوریکه در حال حاضر ۸۷ هزار نفر کارمند و ۱۱۳ نمایندگی در جهان دارد. به گفته مسئولان این شرکت،  ال‌جی با فروش جهانی ۴۵.۲۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ برای کسب و کار خود ۵ بخش مختلف که عبارتند از ارتباطات موبایل، لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی ایجاد کرده است. شعار شرکت ال‌جی، زندگی زیباست (Life’s Good) است. ضمن اینکه ال‌جی معتقد است که ایجاد تجربه زندگی متفاوت و پرمعنا، دلیل وجود این شرکت است.

  موبایلهای الجی

گفتیم که این برند در زمینه تولید و ارائه محصولات آی‌تی مانند تبلت و موبایل یکی از مطرح‌ترین‌هاست و افراد زیادی به دنبال خرید و فروش گوشی موبایل الجی هستند.

 اما با این حال باید گفت که تبلت‌ها و موبایل‌های ال‌جی معایب و مزایای خود را دارند. درباره ویژگی‌های تلفن‌های همراه ال‌جی نمی‌شود به طور خاصی به موردی اشاره کرد اما برای مثال می‌توان گفت بیشتر پرچمدارای این شرکت دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G یا همان استاندارد نظامی ارتش آمریکا هستند. این استاندارد براساس مستندی ۸۰۰ صفحه‌ای طراحی شده و به اختصار بدین صورت است که آزمایش‌ دیوایس‌ها باید روی سطح بتونی که روی آن چندلایه چوب به ضخامت ۲ اینچ قرارگرفته، انجام شوند. بدین معنی که مثلا گوشی‌های موبایل یا سایر دیوایس‌ها هنگام افتادن از دست نشکنند. یکی از پرچمداران ال‌جی که این استاندارد را دارد G6 است.

استفاده از دوربین‌های واید بخش پشتی یکی دیگر از قابلیت‌های پرچمداران ال‌جی است. همچنین از لحاظ صدا گوشی‌های این شرکت از سایر مدل‌ها و برندها پیشرفته‌تر هستند، ضمن اینکه تلفن‌های همراه ال‌جی میکروفون‌‌های چند گانه و سیستم‌های DAC یا کانورترهای دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی پیشرفته‌ای دارند و معمولا هدست‌‌های با کیفیتی هم همراه دستگاه ارائه می‌شوند. اما اگر از معایب گوشی‌های ال‌جی بخواهید عدم کیفیت نه چندان مناسب دوربین‌های پرچمداران ال‌جی در یکی دو سال اخیر است.

 به تازگی ال‌جی از گوشی هوشمند و پریمیوم خود به نام G7 ThinQ در نیویورک و روز بعد در سئول رونمایی کرد. این محصول اولین گوشی هوشمند از خانواده G ال‌جی است که پسوند ThinQ را در نام خود دارد. پسوند ThinQ در این گوشی بدین معنی است که همه محصولات الکترونیک مصرفی ال‌جی، لوازم خانگی و خدمات از هوش مصنوعی برای ارائه فواید کاربردی و مشتری ‌محور بهره می‌برند.

 خرید و فروش موبایلهای الجی

 در صورتیکه علاقمند به خرید یا فروش موبایل‌های ال‌جی هستید، پیشنهاد ما سایت دیوار است تا بدون واسطه و صرف هزینه‌هایی مانند اتلاف وقت در ترافیک و پرداخت مبلغی برای رسیدن به فروشگاه‌های معتبر و خرید از آنها تنها با صرف وقت کمی و جست‌و‌جو در این سایت آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید، با فروشنده تماس بگیرید و از نو یا کارکرده بودن آن، گارانتی داشتن یا نداشتن گوشی، مدل، رنگ و هر چیزی که برای شما اهمیت دارد سوال بپرسید و وقتی مطمئن شدید، محصولی که برای فروش گذاشته شده همان است که شما می‌خواهید با فروشنده قرار گذاشته و موبایل را خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات