نیسان لیف ۲۰۱۹، مجهز به پیشرانه ۲۰۰ اسب بخار خواهد بود

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل با شعاع حرکتی بیشتر نیسان لیف موسوم به E-Plus با قدرت ۲۰۰ اسب بخار، به‌زودی رونمایی می‌شود.
تبلیغات

نسل جدید کامپکت تمام برقی نیسان لیف (Leaf) از سال ۲۰۱۷ به‌بازار عرضه جهانی عرضه شده که همواره جزو پرفروش‌ترین خودروهای این کلاس بوده است. در کنار مدل استاندارد، مدت‌ها است که طرفداران خودروهای برقی منتظر مدل جدید با شعاع حرکتی بیشتر هستند. برایان مارانگو، مدیر بازاریابی و استراتژی فروش نیسان در آمریکای شمالی اعلام کرد که این نسخه از لیف با کد E-Plus در قالب مدل سال ۲۰۱۹  عرضه خواهد شد.

نیسان لیف / Nissan Leaf 2018

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، نیسان لیف ای-پلاس با قدرت ۲۰۰ اسب بخار همراه است که در مقایسه با مدل استاندارد ‍۱۴۷ اسب بخاری، ارتقای قابل توجهی محسوب می‌شود. مارانگو گفت:

زمانی که باتری بزرگ‌تر با ظرفیت بیشتر وجود داشته باشد، راه برای قدرت خروجی بیشتر هموار می‌شود. این قدرت بیشتر، وزن بیشتر باتری جدید را جبران و تجربه‌ی رانندگی هیجان‌انگیزتر را ممکن می‌کند. باتری با ظرفیت بیشتر با نتیجه دارد؛ مورد اول که کاملاً مشخص بوده، شعاع حرکتی بیشتر رانندگی با هر با شارژ است. مورد بعدی که شاید به‌سادگی مشخص نباشد اما اهمیت یکسانی دارد، قدرت نهایی بیشتر است.
Nissan leaf

انتظار می‌رود که باتری نیسان لیف ای-پلاس ۶۰ کیلووات ساعت ظرفیت داشته باشد که بنابراین شعاع حرکتی این هاچ‌بک پنج در کامپکت تمام برقی ژاپنی را به بیش‌از ۳۲۰ کیلومتر با یک‌بار شارژ می‌رساند. برای مقایسه باید توجه کرد که مدل استاندارد نیسان لیف، از باتری لیتیوم-یون ۴۰ کیلووات ساعت با شعاع حرکتی ۲۴۳ کیلومتر استفاده می‌کند. باتوجه به اینکه نیسان لیف ای-پلاس در خط تولید مدل ۲۰۱۹ قرار دارد، باید به‌زودی شاهد رونمایی رسمی آن باشیم. از آنجایی که نیسان در نمایشگاه خودروی پاریس امسال شرکت نمی‌کند و بازار این مدل برقی در آمریکا داغ است، نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس در آبان ماه برای رونمایی این مدل قابل پیش‌بینی است.

مارانگو فروش نسخه‌ی نیسمو از نیسان لیف را نه تأیید و نه تکذیب کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات