میت 20 پرو هواوی با نمایشگر OLED خمیده عرضه می‌‌شود

شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی قصد دارد سری جدید گوشی‌های خانواده‌ی Mate را با نمایشگر خمیده OLED عرضه کند. هواوی این بار به‌جای ال‌جی از شرکت چینی BOE برای ساخت نمایشگر کمک خواهد گرفت.
تبلیغات

هواوی سال گذشته در گوشی‌های هوشمند سری میت شامل میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو از نمایشگرهای مختلفی استفاده کرد، در حالی که Mate 10 از پنل LCD معمولی بهره می‌برد؛ Mate 10 Pro به پنل AMOLED مجهز شده بود؛ اما طبق آخرین گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها قصد دارند تا امسال هم همین رویه را پیش ببرند و حتی پا را فراتر بگذارند. 

طبق ادعای منابع فعال در صنعت گوشی‌های هوشمند، مدل Mate 20 Pro نه تنها از پنل OLED بهره خواهد برد؛ بلکه این صفحه نمایش از نوع خمیده خواهد بود، ظاهرا کار ساخت این صفحه نمایش برعهده‌ی شرکت چینی BOE است و این بار Huawei قصد ندارد از شرکت ال‌جی کمک بگیرد. هواوی قبلا برای ساخت مدل Mate RS از این شرکت کره‌ای کمک گرفته بود. انتظار می‌رود که یک حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر نیز جزوی از مدل جدید سری Mate باشد.

هواوی P20 پرو

متأسفانه خبری در مورد مدل معمولی Mate 20 منتشر نشده است؛ اما قرار است نمایشگرهای OLED شرکت BOE به تولید انبوه برسند تا برای عرضه در ماه اکتبر آماده باشند. همچنین شایعاتی در خصوص استفاده‌ی Mate 20 Pro از پنج دوربین شنیده می‌شود؛ به این صورت که دو دوربین در جلو و سه دوربین در پشت قرار دارند، ضمن اینکه به‌احتمال زیاد توان پردازشی نیز توسط تراشه‌ی کرین ۹۸۰ تأمین خواهد شد.

تا کنون هیچ‌یک از اخبار و شایعات ذکرشده تأیید نشده‌اند و باید اندکی بیشتر منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات