ال جی به زودی از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی می‌کند

جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، ال‌جی قصد دارد ساعت‌های هوشمند جدید خود را تا پایان ماه جاری میلادی و قبل از سامسونگ رونمایی کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد حالا که قرار شده است سامسونگ، اوایل سپتامبر در نمایشگاه IFA از نسل بعدی ساعت‌ هوشمند Gear S3 رونمایی کند، ال‌جی نیز تصمیم گرفته است در بازار پوشیدنی‌ها مجددا خودنمایی کند. براساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شده است، ال‌جی قصد دارد دو ساعت هوشمند را در مردادماه معرفی کند. این دو محصول هر دو به پلتفرم گوگل برای ساعت‌های هوشمند، موسوم به Wear OS مجهز خواهند بود.

ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی در ماه‌های گذشته با شماره مدل‌های LM-W315 و LM-W319 در فهرست FCC مشاهده شدند. گفته می‌شود مدل W315 به صفحه‌ای ۱.۲ اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۲۱۰۰ که مخصوص گجت‌های پوشیدنی است مجهز شده است. ۷۶۸ مگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است و محصول یادشده، گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 را نیز دارد. با این حساب W315 می‌تواند بدون این‌که آسیبی ببیند، به مدت ۳۰ دقیقه در عمق 1/5 متری آب مورد استفاده قرار بگیرد.

پیش‌تر در گزارشی آمده بود که ال‌جی امسال از یک ساعت هوشمند و یک ساعت کلاسیک هوشمند رونمایی خواهد کرد و هیچ‌کدام از این دو به اتصال شبکه، GPS یا NFC مجهز نخواهند بود.

ساعت‌های جدید قرار است در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در بازه‌ی قیمتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار به فروش برسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات