آپدیت بعدی ویندوز 10، اکتبر 2018 نام خواهد داشت

جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس ادعای یکی از منابع معتبر افشاسازی اطلاعات مایکروسافت، به‌روزرسانی بعدی این شرکت October 2018 نام خواهد داشت.
تبلیغات

مایکروسافت تا کنون سیاست‌های متنوعی را در نام‌گذاری به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰، که دو بار بصورت سالانه منتشر می‌شوند، اتخاذ کرده است. به‌روزرسانی «نوامبر»، به‌روزرسانی یونیورسال، به‌روزرسانی کریترز و فال کریترز و نهایتا به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۸ همگی از اسامی عجیبی هستند که مایکروسافت بدون دنبال کردن خط مشی خاصی روی به‌روزرسانی‌های خود گذاشته است.

با توجه به این‌که سالانه دو به‌روزرسانی منتشر می‌شود، مسلما تا چند ماه دیگر شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی برای ویندوز ۱۰ خواهیم بود.

امروز، یکی از افراد قابل اعتمادی که معمولا اخبار درستی از مایکروسافت افشا می‌کند، به نام WalkingCat نام این به‌روزرسانی جدید مایکروسافت را فاش کرد و این‌طور که به نظر می‌رسد این‌بار مایکروسافت قرار است به رویه‌ی اخیر خود در نام‌گذاری پایبند بماند.

WalkingCat

بر اساس توییتی که واکینگ‌کت منتشر کرده است به‌روزرسانی Redstone 5 که قرار است اواخر سال جاری منتشر شود «اکتبر ۲۰۱۸» نام خواهد داشت. مایکروسافت، امسال به زحمت توانست به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۸ را در ماه آوریل منتشر کند؛ اما همین تلاش آن‌ها این اطمینان خاطر را می‌دهد که در هر حال در ماه اکتبر شاهد انتشار به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ باشیم؛ حتی اگر این انتشار تا ۳۱ اکتبر طول بکشد.

در به‌روزرسانی مورد بحث قرار است بهبودهایی در طراحی ویندوز ۱۰ صورت بگیرد و پوسته‌ی تیره‌ی بهتری در آن گنجانده شود و طراحی یکپارچه‌تری را در محیط ویندوز به همراه بهبودهایی در مرورگر اج شاهد باشیم. این به‌روزرسانی مهرماه سال جاری منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات