کوچکترین iPod سخنگو با قیمت "فقط" 49 دلار

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
این کوچکترین iPod است که تا به حال دیده اید. این آیپاد کوچک، حرف هم میزند. اطلاعات لازم را با یک کلیک به شما خواهد گفت.
تبلیغات

شما میتوانید از آیپاد کوچک خود نام موزیک در حال پخش، PlayList حاوی این موزیک و عمر باتری را سئوال  کنید و آیپاد نیز پاسخ آنها را به شما خواهد گفت.

شرکت اپل به تازگی  iPod Shuffle جدید خود با طراحی متفاوتی را معرفی کرد. این iPod خلاقیت جدید اپل که فناوری VoiceOver نام دارد را شامل می‌شود. با این فناوری شما قادر خواهید بود آهنگ های مورد علاقه خود را بدون حتی نگاه کردن به iPod پیدا کرده و در PlayList ها به راحتی گردش کنید. چراکه iPod Shuffle هم نام آهنگ را برای شما میخواند و هم نام فولدر یا Playlist که آهنگ در آن بخش است. نگران وضعیت باتری ان هم نباشید. آیپاد هر لحظه به شما خبر خواهد داد باتری در چه وضعیتی است.

کافی است یک بار دکمه ای که در عکس زیر نشان داده شده را کلیک کنید تا نام آهنگ را بشنوید، دکمه را نگه دارید تا نام PlayList را بشنوید، و دو بار کلیک کنید تا از عمر باتری مطلع شوید.

iPod Shuffle  یک کاور تمام آلمینیوم دارد که یه گیره کوچک نیز در پشت آن نصب شده تا به راحتی iPod خود را بپوشید! این کاور آلمینیومی در 5 رنگ درخشان نقره ای، آبی، سبز، نارنجی و صورتی خودنمایی میکند. iPod Shuffle دارای 50% عمر باتری بیشتری نسبت به مدل قبل است که باعث میشود توانایی اجرای 15 ساعت موزیک را با یک شار‍‍ژ‍ داشته باشد. این دستگاه 49 دلاری 2 گیگ حافظه داخلی دارد.

colors

استیو جابز عقیده دارد با قابلیت صدا زدن نام موزیک، وجود بدنه آلمینیومی و قیمت 49 دلاری، این دستگاه یکی از بهترین گزینه هایی خواهد بود که هر شخص برای تهیه Music Player در لیست خریدش قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات