اینستاگرام قابلیت پرسش سوال را به استوری اضافه می‌کند

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام در حال بررسی ویژگی جدیدی است که قابلیت پرسش سوال را در بخش استوری در دسترس کاربران قرار می‌دهد، در حال حاضر تعداد اندکی از کاربران به این ویژگی دسترسی دارند.
تبلیغات

اینستاگرام اخیرا ویژگی‌هایی همچون IGTV و اضافه کردن آهنگ به استوری را به لیست قابلیت‌‌های خود افزوده است؛ اما این پایان کار نیست و به نظر می‌رسد که این شرکت در حال بررسی قابلیت‌های جدیدی برای بخش استوری است.

در حال حاضر زمانی که فردی استوری شخص دیگری را مشاهده می‌کند، می‌تواند از طریق استوری مستقیما برای او پیام شخصی ارسال کند. این پیام می‌تواند در پاسخ به عکس یا ویدئویی که به اشتراک گذاشته شده باشد یا هر موضوع دیگری که فرد تمایل دارد بازگو کند.

پرسش سوال در استوری اینستاگرام

اما همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ظاهرا Instagram ویژگی جدیدی را امتحان می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد سؤالات خاصی بپرسند و بینندگان پس از دیدن استوری می‌توانند کادر متن را لمس کنند و به هر شکلی که دوست دارند به این سوال پاسخ دهند.

متاسفانه شخصی که برای اولین بار این تصویر را به اشتراک گذاشته هیچ توضیحی در خصوص سازوکار این قابلیت منتشر نکرده است؛ امکان دارد که این قابلیت مانند سایر استیکر‌ها به بخش دوربین اینستاگرام اضافه شود، همچنین هیچ ایده‌ای در خصوص اینکه پاسخ سوال مثل قبل به صورت پیام خصوصی برای فرد فرستاده می‌شود یا از طریق سازوکار متفاوتی با سوال ادغام شود، وجود ندارد.

شما در خصوص این ویژگی جدید اینستاگرام چه فکر میکنید؟ این گزینه جدید در دسترس شما قرار گرفته است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات