مایکروسافت از نمایشگر مشارکتی ویندوز برای برگزاری جلسات هوشمند رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت از محصول جدیدی با عنوان نمایشگر مشارکتی ویندوز برای برگزاری جلسات هوشمند رونمایی کرد.
تبلیغات

مایکروسافت در جریان رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۸، از محصول جدیدی با نام «نمایشگرهای مشارکتی ویندوز» رونمایی کرد. همان‌طور که از نام این محصول برمی‌آید، هدف ردموندی‌ها از تولید این نمایشگر برگزاری جلسات هوشمند به معنای واقعی کلمه است. غول نرم‌افزاری دنیا برای ساخت این نمایشگر با دیگر تولیدکنندگان نظیر شارپ و Avocor همکاری کرده است.

مانیتور مشارکتی ویندوز به‌واسطه دارا بودن سنسورهای داخلی از پلتفرم هوشمند آژور پشتیبانی می‌کند و قادر است محیط اطراف و مخاطبان را تشخیص دهد. این محصول با تشخیص محیط اطراف خود می‌تواند میزان گرما و سرمای لازم برای برگزاری بهتر جلسات را تنظیم کند و در مدیریت رزرواسیون نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

نمایشگر مشارکتی ویندوزی

از دیگر ویژگی‌های ذکرشده برای این نمایشگر می‌توان به وضوح بالا، پشتیبانی از لمس چندگانه و پشتیبانی از قلم -مشابه آن‌چه در سرفیس هاب مشاهده شد- اشاره کرد. طبق اعلام مایکروسافت، این مانیتور از میکروفون منحصربه‌فرد برای پشتیبانی از کورتانا و وب‌کم با کیفیت برای برگزاری ویدیو کنفرانس از طریق مایکروسافت تیم برخوردارند.

در نهایت باید گفت تولید این مانیتور ویندوزی برای ارتقاظئ سطح هوشمندی جلسات اداری و کسب‌وکارهای مختلف انجام گرفته است و به‌واسطه پشتیبانی از قلم و سنسورهای داخلی می‌توان از آن در کنفرانس‌ها به راحتی استفاده کرد. این محصول از اواخر امسال در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. قیمت مانیتور جدید مایکروسافت مشخص نشده است. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات