اپل با بازطراحی اپ استور مک استفاده از آن را آسان می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل با هدف نزدیک کردن تجربه‌ی استفاده از اپ استور مک به اپ استور iOS، طراحی جدیدی برای فروشگاه نرم‌افزاری مک منتشر می‌کند.
تبلیغات

اپل شب گذشته طی رویداد WWDC 2018، نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌عامل دسکتاپ خود را با نام Mojave معرفی کرد. از بین قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع macOS 10.14، می‌توان به ایجاد تغییراتی در ظاهر فروشگاه اپلیکیشن مک با هدف نزدیک‌تر کردن آن به فروشگاه iOS اشاره کرد؛ این تغییرات با الهام‌ گرفتن از نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی اپ استور در iOS 11 پیاده شده‌اند. 

اپ استور مک اکنون همانند نسخه‌ی iOS یک فید جستجوی مرکزی موسوم به Discover در بطن خود دارد که در آن اپلیکیشن‌های منتخب از سوی اپل با محتوایی غنی و ویدیو‌هایی با پخش خودکار توصیف می‌شوند. همان‌طور که در اپ استور iOS شاهد جدا شدن شاخه‌ی Games و انتقال آن به بخشی مجزا بودیم، در نسخه‌ی مک نیز اپل چند دسته‌ی جدید با نام‌های Create ،Work ،Play و Develop ایجاد کرده است که در آن‌ها اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های مرتبط را به نمایش می‌گذارد.

کوپرتینونشین‌ها صفحات Product را نیز مورد بازنگری قرار داده‌اند و اکنون در این صفحات شاهد اضافه‌ شدن ویدیوهای پیش‌نمایش و نقدهای چشم‌گیرتری هستیم. اپل همچنین دسته‌های جدید ساخت، کار، بازی و توسعه را با نمایش اپلیکیشن‌های برجسته زیر آن‌ها ایجاد می‌کند. همچنین برخی از اپلیکیشن‌های جدید ساخت برندهای بزرگ راه خود را به اپ استور جدید باز می‌کنند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مایکروسافت آفیس ۳۶۵، ادوبی لایت‌روم سی‌سی، پنیک ترنسمیت و BBEdit از شرکت Bare Bones اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات