ایسوس مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس یک مانیتور ۴۹ اینچی گیمینگ با پنل منحنی شکل را به کامپیوتکس ۲۰۱۸ آورده است، مانیتوری که وارد سایز تلویزیون‌ها شده است.
تبلیغات

مانیتور گیمینگ چقدر باید بزرگ باشد؟ ایسوس با معرفی یک مانیتور ۴۹ اینچ نشان داد که باور دارد هر چه سایز مانیتور بزرگ‌تر باشد بهتر است. شما چطور فکر می‌کنید؟

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ که در تایپه در حال برگزاری است از یک نمایشگر جدید با نام VG49V برای گیمرها رونمایی کرد. این مانیتورِ ۴۹ اینچی، از نظر سایز، هم‌رده‌ی تلویزیون‌ها است و از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب نسبت تصویر مانیتور جدید ایسوس ۳۲:۹ است. حاشیه‌ی بسیار کم نمایشگر نیز باعث شده تا گیمر غرق در فضای بازی شود. 

از آنجایی که مانیتور ایسوس VG49V برای گیمرها ساخته شده است از یک پنل ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و قادر است در هر ثانیه ۱۴۴ بار صفحه را رفرش کند. این نمایشگر از فناوری FreeSync ای‌ام‌دی نیز پشتیبانی می‌کند تا تصاویر هر چه نرم‌تر و روان‌تر پخش شوند. همه این‌ها بدین معنی است که مانیتور جدید ایسوس می‌تواند بازی‌های اکشن یا ورزشی را بدون هیچ جا ماندگی تصویری پخش کند و نهایت لذت را به گیمر بدهد.

این نمایشگر از یک درگاه DisplayPort 1.2 و دو درگاه HDMI 2.0 پشتیبانی می‌کند. هنو زمان عرضه‌ یا قیمت مانیتور VG49V ایسوس اعلام نشده است. در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتورهای مختلف برندهایی نظیر مانیتور ال جی، مانیتور گیمینگ سامسونگ، مانیتور BenQ، مانیتور فیلیپس و مانیتور ایسوس از بخش دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات