ردیت با عبور از فیسبوک به سومین سایت پربازدید در آمریکا تبدیل شد

یک‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات وب‌سایت الکسا، تعداد بازدید‌های ردیت از فیسبوک عبور کرده و سومین سایت پربازدید در آمریکا لقب گرفته است.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات ثبت‌شده از میزان بازدید وب‌سایت‌های مختلف در الکسا که یک سرویس آنالیز ترافیک وب است، ردیت از نظر بازدید فیسبوک را پشت سر گذاشته و تبدیل به سومین سایت پربازدید در کشور ایالات متحده‌ی آمریکا شده است که این مسئله را باید دستاورد بزرگی برای ردیت خواند. ردیت در حالی به سومین سایت پربازدید آمریکا تبدیل شده که در حال تغییر طراحی و ظاهر است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اطلاعات سرویس‌هایی نظیر الکسا بیانگر تمام واقعیت موجود در مورد بازدید از وب‌سایت‌ها نیست. بر اساس رده‌بندی الکسا، عنوان پربازدیدترین وب‌سایت در این کشور همچون اغلب کشور‌ها به گوگل تعلق گرفته است. پس از گوگل، یوتیوب قرار دارد و رده‌ی سوم متعلق به ردیت است که جدیدا به این عنوان دست پیدا کرده. فیسبوک و آمازون در رده‌های بعدی قرار دارند.

از دیگر اطلاعات ارائه‌شده می‌توان به میانگین زمان ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه‌ای اشاره کرد که هر کاربر در ردیت صرف می‌کند. ردیت از نظر زمان صرف‌شده توسط هر کاربر در این وب‌سایت عملکرد بهتری در مقایسه با رقبا به ثبت رسانده است. برای مثال باید به گوگل، یوتیوب و فیسبوک اشاره کنیم که زمان صرف‌شده توسط هر کاربر در آن‌ها به ترتیب ۷:۱۶، ۸:۳۱ و ۱۰:۵۰ است و فاصله‌ی زیادی با ردیت دارد.

کاهش بازدید را نمی‌توان خبر خوشی برای فیسبوک خواند. کاربران بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان با گذر سن، از این شبکه‌ی اجتماعی مهاجرت می‌کنند و وارد سایر شبکه‌های اجتماعی و ابزار‌های ارتباطی می‌شوند. همچنین باید به رسوایی کمبریج آنالیتیکا اشاره کرد که در کاهش میزان کاربران فیسبوک بی‌تأثیر نبوده است؛ البته با توجه به روند روبه‌رشد سرویس‌هایی نظیر واتساپ و اینستاگرام که جزو خانواده‌ی فیسبوک هستند، نمی‌توان مشکلات اخیر را نگرانی بزرگی برای مارک زاکربرگ خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات