پخش زنده جام جهانی 2018 در نماشا

دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایه‌ی افتخار مجموعه نماشا است که با همراهی کاربران ویدیوهای خود، توانسته جایگاه هفتمین سایت پربازدید ایرانی را از آن خود کند.
تبلیغات

نماشا به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به بینندگان خود، مجموعه‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های ویژه‌ برای آن‌ها در نظر گرفته‌ است.

 پخش زنده رویداد جام جهانی 2018

با قرار گرفتن در روزهای پرتب‌وتاب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، وب‌سایت اشتراک ویدیویی نماشا با همکاری تلویزیون اینترنتی آیو اسپرت، این امکان را فراهم کرده‌اند که علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند به‌صورت زنده از بازی‌های در حال انجام در صفحه پخش زنده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ نماشا در این لینک دیدن کنند.

 همچنین فوتبال‌دوستان می‌توانند از طریق کانال آیو اسپرت در وب‌سایت نماشا در جریان اتفاقات، حواشی و سایر برنامه‌های متنوع این رویداد بزرگ قرار بگیرند.

 سرویس‌های ویژه سایت اشتراک ویدئو نماشا

ازآنجا که همیشه راحتی استفاده کاربران از امکانات موجود در این سایت در اولویت قرار دارد، این امکان نیز فراهم شده است تا تمامی کاربران بتوانند از امکان افزایش کیفیت ویدیو‌ها برای آپلود مستقیم از وب‌سایت YouTube از 480p به 720p استفاده کنند.

همچنین تمامی کاربران فعال در سایت می‌توانند با استفاده از سرویس جدید MPEG-DASH در بخش تنظیمات، با توجه به‌ سرعت اینترنت، کیفیت ویدیوی خود را بین 144p تا 720p تنظیم کنند و از تماشای آن بدون هیچ‌گونه قطعی لذت ببرند.

حجم ویدیوهای آپلودی توسط کاربران با حساب‌های‌ تأیید‌شده (Verified Account)، از 2GB به 4GB افزایش‌ می‌یاید و درعین‌حال این کاربران ویژه، امکان انتخاب تصویر پیش‌نمایش (Thumbnail) را نیز برای ویدیوهای خود خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات