اچ تی سی درباره تأخیر در عرضه‌ یو 12 پلاس شفاف‌سازی کرد

یک‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در پی انتشار خبرهای مبنی بر تأخیر عرضه‌ی برخی سفارش‌های یو ۱۲ پلاس ، اچ‌تی‌سی به‌منظور شفاف‌سازی موضوع، در اطلاعیه‌ای رسمی همه چیز را روشن کرد.
تبلیغات

مدتی قبل پیش فروش یو ۱۲ پلاس اچ‌تی‌سی آغاز شد و کاربران بسیاری از طریق سایت رسمی اچ‌تی‌سی یا سایت آمازون اقدام به خرید آن کردند. بی‌شک خریداران انتظار دارند طبق زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی شرکت، گوشی‌های خود را دریافت کنند. ولی خبرهای مختلفی منتشر شده بود که ظاهرا همه چیز به‌خوبی پیش نمی‌رود و اچ‌تی‌سی برای عرضه‌ی گوشی‌های پیش‌خرید شده با مشکلاتی مواجه شده است.

HTC U12 Plus / اچ تی سی یو 12 پلاس

بر اساس خبرهای منتشرشده، ظاهرا عرضه‌ی گوشی به کاربرانی که از طریق سایت رسمی HTC‌ سفارش خود را ثبت کرده باشند، آغاز شده است؛ ولی کاربرانی که از طریق سایت آمازون مسیر پیش‌سفارش را طی کرده‌اند، به این زودی‌ گوشی‌ خود را دریافت نخواهند کرد و باید تا ماه آگوست (اواسط مردادماه)‌ منتظر بمانند تا اچ‌تی‌سی عرضه‌ی گوشی را برای این کاربران آغاز کند. اچ‌تی‌سی به‌منظور شفاف‌سازی موضوع، اطلاعیه‌ای منتشر کرد و رسما به خریداران اعلام کرد که جای نگرانی وجود ندارد. ظاهرا در اثر بروز یک خطای سیستمی، برخی سفارش‌‌ها لغو شده بودند و همین مسئله باعث بروز مشکل برای تعدادی از کاربران شده بود. HTC در متن اطلاعیه‌ی خود گفت:  

به دلیل بروز خطای سیستمی، برخی از سفارش‌های خرید یو ۱۲ پلاس، «لغوشده‌» اعلام شدند. ما از بروز این خطای سیستمی مطلع هستیم و قطعا با کاربرانی که دچار چنین مشکلی شده‌اند، به‌‎صورت مستقیم تماس خواهیم گرفت. کاربران مطمئن باشند سفارش آن‌ها به‌زودی به دستشان خواهد رسید. ما خود را موظف می‌دانیم یو ۱۲ پلاس را در زمان مقرر به دست کاربرانی که مشتاق دریافت آن هستند برسانیم.

بر اساس اطلاعیه‌ی منتشرشده از سوی HTC، کاربرانی که در اثر خطای سیستم هم دچار مشکل شده بودند، گوشی پیش‌سفارش‌شده را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد و جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات