مشارکت فولکس واگن و فورد برای ساخت خودروهای باری

جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گروه خودروسازی فولکس‌واگن و فورد، تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه خودروهای باری و صنعتی امضا کردند که منجر به بهبود رقابت‌پذیری در سطح جهانی خواهد شد.
تبلیغات

از نخستین روزهای ظهور صنعت خودروسازی، شاهد همکاری یا ادغام بسیاری از برندها بوده‌ایم؛ شرکت‌ها در سراسر جهان به‌منظور کاهش هزینه‌های تولید و توسعه محصولات خود با یکدیگر همکاری می‌کنند. برندهای فورد و فولکس‌واگن نیز به‌تازگی وارد همکاری برای تولید خودروهای باری و صنعتی شده‌اند. 

Ford & Volkswagen / فورد فولکس‌واگن

فورد با تولید سری F، به‌عنوان یکی از برترین خودروسازان دنیا در کلاس وانت شناخته می‌شود و فولکس‌واگن هم با عرضه‌ی مدل‌های متنوعی از خودروی ترانسپورتر، یکی از بهترین‌های دنیا در کلاس ون‌ است. این دو خودروساز بزرگ طی هفته جاری یادداشت تفاهمی امضا کردند و در حال حاضر به دنبال ایجاد اتحاد استراتژیکی برای مشارکت در توسعه و تولید خودروهای تجاری هستند. علاوه بر این، فولکس‌واگن و فورد به دنبال یافتن روش‌های جدیدی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند. به عبارت دیگر، فولکس‌واگن و فورد قصد دارند در کنار یکدیگر برای توسعه مدل‌های محبوب مشتریان تلاش کنند. البته این دو شرکت اعلام کردند که همکاری آن‌ها منجر به خرید سهام فولکس‌واگن از فورد یا برعکس نخواهد شد و تنها در زمینه فوق‌ همکاری می‌کنند.

فورد F-150
این همکاری نشان می‌دهد که ما چگونه می‌توانیم با کمک یکدیگر توانایی‌های خود را در سطح جهانی و برای ساخت محصولات جدید گسترش دهیم. امیدواریم بتوانیم با همکاری گروه خودروسازی فولکس‌واگن، نیاز مشتریان خود را در زمینه خودروهای تجاری و حتی بیش‌تر از این تأمین کنیم. مشارکت فورد و فولکس‌واگن مثالی خوب از چگونگی ایجاد کسب‌وکاری موفق است. البته ارتقاء توانایی‌های هر دو شرکت و تولید مجموعه‌ای از محصولات محبوب، برای مشتریان نیز اهمیت دارد.
Volkswagen Transporter T6 Van

توماس سدران، مدیر استراتژی گروه خودروسازی فولکس‌واگن، در مصاحبه خود اعلام کرد:

انعطاف‌پذیری و مشارکت‌هایی به این سبک، به‌منظور انطباق با چالش‌های محیط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این برنامه اصلی گروه خودروسازی فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۵ خواهد بود. همکاری دو شرکت بزرگ فولکس‌واگن و فورد، فرصت مناسبی برای بهبود رقابت‌پذیری هر دو طرف در سطح جهانی است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات