کازوو کاشیو، موسس کاسیو درگذشت

پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کازوو کاشیو، یکی از چهار برادری که کمپانی کاسیو را تاسیس کردند، روز گذشته درگذشت. کازوو کاشیو را باید اصلی‌ترین دلیل برای مشهور شدن سری ساعت‌های جی شاک عنوان کرد.
تبلیغات

کازوو کاشیو، یکی از چهار برادری که کمپانی کاسیو را تاسیس کردند، روز گذشته در سن ۸۹ دار فانی را وداع گفت. کازوو کاشیو را باید اصلی‌ترین دلیل برای مشهور شدن سری ساعت‌های جی شاک کاسیو خواند.

از جمله‌ی دستاوردهای کازوو کاشیو که پیش از این ریاست هیئت مدیره‌ی کمپانی را برعهده داشت، باید به تبدیل کردن ماشین حساب به یک محصول با کاربری روزمره اشاره کرد. کازوو کاشیو این کار را با معرفی ماشین حساب‌های سری کاسیو مینی انجام داد. همچنین کازوو کاشیو نقش بسیار پررنگی در افزایش محبوبیت و مشهور شدن هر چه بیشتر ساعت‌های سری جی شاک بر عهده داشت. کاسیو در سال ۱۹۸۳ برای اولین بار برند جی‌ شاک را معرفی و راهی بازار کرد.

 کازوو کاشیو، پس از برادر بزرگ‌تر خود، تادائو، رهبری کاسیو را بر عهده داشت. اولین مدیر کمپانی، پدر این چهار برادر بود.

سری ساعت‌های جی شاک با وجود رونمایی از  انواع گجت‌های دیجیتال برای نمایش زمان نظیر ساعت‌ها و گوشی‌های هوشمند، همچنان یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار هستند. جی شاک برای اولین بار ۳۵ سال پیش راهی بازار شد. استحکام و مقاومت بالا را باید از جمله‌ی اصلی‌ترین دلایلی خواند که جی شاک را تبدیل به یکی از ساعت‌های پرفروش و محبوب بازار کرده است.

فلسفه‌ی مدیریت کازوو کاشیو در کاسیو برای تداوم موفقیت این کمپانی، تغییرات مستمر بوده است. کاشیو اعتقاد داشته که کاسیو باید برای ادامه‌ی موفقیت‌هایش همواره به نوآوری ادامه دهد.

کازوو کاشیو در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

با کنار گذاشتن تعصبات و مفاهیم موجود، ما محصولاتی را توسعه دادیم که نیاز به آن‌ها در بازار احساس می‌شد و برهمین اساس ما از توانایی‌ها و فناوری‌های خود برای پیوند این ایده‌ها با واقعیت استفاده کردیم.

از دیگر دستاوردهای کاشیو باید به همه‌گیر شدن استفاده از دوربین دیجینال کاسیو با نام QV-10 اشاره کرد که از وجود یک نمایشگر در پشت دوربین برای نمایش تصاویر ثبت شده بهره می‌برد. همانطور که می‌دانید استفاده از نمایشگر در پشت دوربین امروز به یک استاندارد تبدیل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات