اینستاگرام پلتفرم ویدیویی خود را امروز معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم اینستاگرام قصد دارد امروز مراسمی را در شهر سن فرانسیسکو برگزار کند. در این مراسم، احتمالاً شاهد معرفی پلتفرم ویدیویی این شرکت خواهیم بود.
تبلیغات

اوایل ماه جاری، گزارشی منتشر شد که از برنامه‌ی اینستاگرام برای پشتیبانی از ویدیو‌های طولانی‌مدت تا حداکثر یک ساعت خبر می‌داد. حال براساس گزارشی که امروز منتشر شد، انتظار می‌رود که اینستاگرام این پلتفرم را از امروز در دسترس عموم قرار دهد.

قرار است این شرکت مراسمی را در شهر سن‌فرانسیسکو برگزار کند که احتمالاً بخش عمده‌ی آن به همین پلتفرم ویدیویی و برنامه‌های اینستاگرام برای آن مربوط می‌شود. وب‌سایت تک‌کرانچ در گزارش خود گفته است:

براساس یافته‌های تک‌کرانچ، ویدیوهای طولانی‌مدت اینستاگرام که امروز در دسترس قرار می‌گیرد، تحت نام IGTV فعالیت خواهد کرد و با استناد به‌گفته‌ی منابع متعدد، بخشی از زبانه‌ی اکسپلور خواهد بود.

برطبق ادعای این وب‌سایت، در حالی که کاربران می‌توانند ویدیو‌هایی تا سقف یک ساعت تولید کنند؛ اما اینستاگرام تولیدکنندگان را به ساخت ویدیوهایی تا سقف ۱۰ دقیقه تشویق می‌کند.

در هفته‌ی جاری، تیم اینستاگرام ملاقات‌هایی را با تولیدکنندگان محتوای ویدیویی انجام داده بود که محور صحبت‌ها، تولید ویدیوهای جذاب برای این پلتفرم بوده است. این شبکه‌ی اجتماعی خواهان آن است که افراد درست به مانند وی‌لاگ‌های یوتیوب، از انتشار محتوایی که بیشتر از ۱۰ دقیقه زمان هستند، اجتناب کنند.

انتظار می‌رود که در پلتفرم IGTV، شاهد محتوای شسته‌رفته که در برنامه‌های تلویزیونی شاهد آن‌‌ها هستیم، نباشیم؛ در عوض اکثر ویدیوها حالت خودمانی دارند.

هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی در ابتدا برای عموم در دسترس قرار خواهد گرفت یا تنها تعداد محدودی از کاربران را شامل خواهد شد. نظر شما کاربران زومیت در مورد این ویژگی جدید اینستاگرام چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات