کانن فروش سنسور ۱۲۰ مگاپیکسلی خود را آغاز کرد

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کانن فرآیند فروش سنسور اعجوبه‌ی ۱۲۰ مگاپیکسلی خود را رسما آغاز کرده است. این سنسور از طریق سایت شرکت فناوری فاز ۱ به فروش می‌رسد.
تبلیغات

کانن به‌صورت رسمی فروش سنسورهای جدید خود را آغاز کرده است. شرکت‌های شخص ثالث می‌توانند سه سنسور پیشرفته کانن، از جمله اعجوبه‌ی ۱۲۰ مگاپیکسلی این شرکت را که در مدت اخیر توجه زیادی به خود جلب کرده است، خریداری کنند.

بر اساس گزارش New Camera، علاقمندان و شرکت‌ها می‌توانند هر سه سنسور جدید کانن را از طریق سایت توزیع مجازی این شرکت و نیز شرکت فناوری فاز ۱ (Phase 1 Technology Corp) در نیویورک خریداری کنند. توجه داشته باشید که شرکت فاز ۱ با شرکت دوربین دانمارکی Phase One‌ متفاوت است. سه سنسور جدیدی که امکان خرید آن‌ها از طریق کانن مهیا شده است عبارتند از سنسور CMOS با رزولوشن فوق‌العاده بالای ۱۲۰ مگاپیکسل، سنسور شاتر جهانی ۵ مگاپیکسل و سنسور CMOS برای عملکرد در نور خیلی ضعیف با کیفیت فول اچ‌دی.

کانن canon

شرکت فناوری فاز ۱ اعلام کرد:‌

سنسورهای صنعتی کانن با تکنولوژی پیشرفته‌ی خود، بعد از دهه‌ها پیشرفت و توسعه مستمر، عملکرد سطح بالایی را دوباره احیا کرده‌اند.
سنسور کانن

رزولوشن بالا از نوع ۱۲۰ مگاپیکسلی

کانن برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ سنسور ۱۲۰ مگاپیکسلی خود را معرفی کرد و سال بعد از آن، در نمایشگاهی توانایی این سنسور را به نمایش گذاشت. چند ماه قبل کانن در ویدیویی با نگاه عمیق‌تر، نشان داد که این سنسور با چه جزئیاتی می‌تواند تصاویر را ضبط کند.

شاتر جهانی ۵ مگاپیکسلی 

سنسور CMOS با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی کانن، یک شاتر جهانی است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. برخلاف اکثر سنسورهای بازاری امروزی، این سنسور مشکل اثر رولینگ شاتر را ندارد. مشکل اثر رولینگ شاتر باعث می‌شودوقتی صحنه‌، سوژه‌ها یا دوربین با سرعت حرکت می‌کنند، تصویر گرفته‌‎شده به‌صورت خط به خط ضبط شود. 

سنسور کانن

سنسور فوق‌العاده حساس فول اچ‌دی 

سنسور فوق‌العاده حساس فول اچ‌دی کانن در آوریل ۲۰۱۸ معرفی شد. با کمک این سنسور می‌توانیم در محیط بسیار کم‌نور هم عکس‌ و فیلم‌ ثبت کنیم. 

سنسور کانن

در این تصاویر سعی شده است کیفیت عکس‌برداری در شب به‌خوبی نشان داده شود. 

سنسور کانن
سنسور کانن

این سنسور می‌تواند با نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری کند؛ بنابراین قادر است فیلم‌های اسلوموشن را از سوژه‌های متحرک در شب با کیفیت خوب تهیه کند. 

ویدیویی از سنسورهای جدید کانن

در ماه آوریل، کانن ویدیویی جالب و دیدنی برای معرفی این سه سنسور منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۶، کانن اعلام کرد قصد دارد در حوزه تجارت فعالیت خود را گسترش دهد و سنسورهای خود را برای اولین بار به شرکت‌های شخص ثالث عرضه کند. با این تصمیم، کانن در رقابت تنگاتنگی با سونی قرار خواهد گرفت. این شرکت در صنعت سنسور در سطح جهان، سهم بازاری حدود ۵۰ درصد از آن خود کرده است. فروش سنسور، بازار گرمی دارد و علاوه بر کانن، شرکت سامسونگ هم به رقابت با شرکت سونی برخاسته است و قصد دارد در این رقابت گوی سبقت را از این شرکت برباید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات