مایکروسافت تغییرات سازمانی بیشتری در بخش ویندوز اعمال می‌کند

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت درصدد است با اعمال تغییرات سازمانی بیشتر در بخش ویندوز، سیاست جدید خود را در قبال سیستم‌عامل محبوبش شفاف‌تر کند.
تبلیغات

مایکروسافت در ماه مارس تغییرات سازمانی گسترده‌ای در بخش کسب‌وکار ویندوز اعلام کرد. با برکناری تری میرسون، قائم‌مقام ویندوز در تابستان پیش‌ رو، این شرکت ویندوز را به دو تیم مجزا تقسیم می‌کند. واحد جدیدی که مسئول «تجارب و دستگاه‌ها» است و طی هفته‌های آتی با تغییرات بیشتری روبرو خواهد شد. منابع نزدیک به مایکروسافت به خبرگزاری ورج گفته‌اند که جو بلفیوره به‌زودی مسئولیت ویندوز اینسایدر (که تحت رهبری دونا سارکر قرار داشت)، برنامه‌ی پلتفرم وب مایکروسافت (اج)، اپلیکیشن‌های همکار و برنامه‌ی طراحی مایکروسافت را بر عهده خواهد گرفت.

این تغییرات سازمانی بدین معنی است که جو بلفیوره، مسئول پیشین واحد ویندوز فون، اکنون مسئولیت‌های مهم‌تری در رابطه با بخش‌های مرتبط با مصرف‌کنندگان ویندوز بر عهده می‌گیرد. علاوه بر این، سرپرستی کامل  تیم تجارب و دستگاه‌ها به راجش جا، مدیر اجرایی سابق بخش آفیس سپرده خواهد شد. جا در یادداشتی به کارکنان شرکت اعلام کرد که این تغییرات، مسئولیت سراسری در قبال اج، تجربه‌ی ویندوز و همکاران به همراه خواهد آورد.

براساس گزارش خبرگزاری ZDNet، در تغییرات سازمانی دیگری کودو سونودا پست فعلی خود را ترک می‌کند و مسئولیت دیگری داخل شرکت بر عهده می‌گیرد. سونودا در مایکروسافت مسئول کار روی کینکت، بازی‌های ایکس‌باکس و هولولنز بود و تا چندی پیش توسعه‌ی ویژگی‌های ویندوز نظیر استوری رمیکس، فوتوز و اقدامات مایکروسافت در بخش سه‌بعدی را بر عهده داشت. تغییرات سازمانی جدید مایکروسافت بلافاصله اجرا می‌شوند؛ اما نتایج آن‌ها در طول سال‌های آینده و فراتر از تداوم به‌روزرسانی‌های منظم ویندوز ۱۰ قابل مشاهده خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات