گوگل ۱۷ دستگاه جدید را به فهرست‌ گوشی‌های مناسب کسب و کار اضافه کرد

سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل ۱۷ گوشی هوشمند جدید را به برنامه‌ی «Android Enterprise Recomended» که برای پیشنهاد گوشی‌های تجاری در نظر گرفته شده است، اضافه کرد.
تبلیغات

در فوریه‌ی سال جاری، گوگل از برنامه‌ی جدیدی معرفی کرد که گوشی‌های اندروید مناسب کسب‌و‌کار را از طریق آن به کاربران پیشنهاد می‌دهد. حال این غول اینترنتی با افزودنِ ۱۷ دستگاه‌ِ جدید به فهرست این برنامه، تعداد دستگاه‌های موجود برای کسب‌و‌کار را با افزایش چشمگیر همراه کرده است. این دستگاه‌ها توسط ۷ تولیدکننده ساخته شده‌اند.

از تولیدکنندگان جدیدی که به این برنامه افزوده شده‌اند می‌توان به شارپ با گوشی Aquas SH 10-K و سونیم با دستگاه XP8 اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق،  هواوی مدیاپد ۸ اینچی و هواوی مدیا پد ۱۰ اینچی اولین تبلت‌های اندروید هستند که برای استفاده در موارد تجاری، توسط گوگل به تأیید رسیده‌اند. در این بین با اضافه‌ شدنِ دو گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت، فهرست دستگاه‌های تأییدشده‌ی سونی نیز گسترش یافته است. از دیگر گوشی‌های تازه‌وارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوگل برای افزودنِ این گوشی‌ها، استانداردها و معیارهای خاصی در نظر می‌گیرد که برای نمونه می‌توان به امکان دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی در طول ۹۰ روز و دریافت حداقل یک به‌روزرسانی عمده اندروید اشاره کرد؛ همچنین تمامی این دستگاه‌ها باید کمینه‌ی شارژدهی ۸ ساعتی ارائه کنند که در کنار ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، از استانداردهای مهم سخت‌افزاری گوگل برای راهیابی گوشی‌ها به این لیست است. با این حال، دستگاه تجاری لزوماً به معنای امکانات کم نیست و اهالی مانتین‌ویو حداقل ۲ مگاپیکسل برای دوربین سلفی و ۱۰ مگاپیکسل برای دوربین اصلی را جزو ملزومات محسوب می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات