قیمت و شرایط فروش خودروهای بی وای دی شرکت کارمانیا

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
فهرست قیمت و شرایط فروش محصولات شرکت خودروسازی کارمانیا شامل خانواده‌ی BYD در ۵ آبان ماه ۱۳۹۷ اعلام شد. در این طرح BYD S6 و BYD F3 عرضه می‌شوند.
تبلیغات

قیمت و شرایط فروش BYD S6

BYD S6

نام محصول

قیمت نمایندگی

قیمت بازار آزاد

شرایط فروش

بی وای دی S6 - اتوماتیک

زمان تحویل

۲۰۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پیش‌پرداخت ۱۲۵ میلیون تومان در زمان ثبت نام، سود مشارکت ۱۸ درصد، سود انصراف ۱۲درصد، موعد تحویل اردیبهشت ۱۳۹۸

در ایران، بی‌وای‌دی S6 با پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری عرضه می‌شود که قدرت ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۴ نیوتن‌متر ارائه می‌کند. خودرو بی‌وای‌دی S6 مجهز به این پیشرانه، با جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته مجهز به سیستم دبل کلاچ، در چین تولید می‌شود که نسخه‌ی خودکار برای ورود به کشورمان انتخاب شده است. وزن خالص این نمونه از S6 با آپشن‌های نسبتا کامل، نزدیک به ۱۷۰۰ کیلوگرم خواهد بود. با این حساب، در زمانی نزدیک به ۱۴ ثانیه پس از شروع حرکت، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. میانگین مصرف سوخت این خودرو، توسط شرکت واردکننده کمتر از ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است؛ اما با بنزین استاندارد ایران، میزان واقعی حدود ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به نظر می‌رسد.

قیمت و شرایط فروش BYD F3

BYD F3

نام محصول

قیمت نمایندگی

قیمت بازار آزاد

شرایط فروش

بی وای دی F3

هنگام تحویل

۹۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

پیش‌پرداخت ۶۵ میلیون تومان در زمان ثبت نام، سود مشارکت ۱۷ درصد، سود انصراف ۱۲درصد، موعد تحویل اردیبهشت ۱۳۹۸

موتور ۱.۵ لیتری بی وای دی F3، قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند که از این نظر، کاملا مشابه دیگر سدان‌های ارزان‌قیمت چینی است. با توجه به وزن خالص ۱۲۴۰ کیلوگرمی F3 و استفاده از جعبه‌دنده‌ی دستی، زمانی حدود ۱۲.۵ تا ۱۴ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود. نهایت سرعت F3ا۱۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است که البته اهمیت زیادی ندارد؛ اما برای یک سدان اقتصادی، آمار مربوط به مصرف بنزین، تعیین‌کننده خواهد بود. بنا به ادعای شرکت واردکننده، میانگین مصرف سوخت بی‌وای‌دی F3، حدود ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

قیمت و شرایط فروش S7

BYD S7

نام محصول

قیمت نمایندگی

قیمت بازار آزاد

شرایط فروش

بی وای دی S7

زمان تحویل

---

شرایط فروش ندارد

بی وای دی S7 از پیشرانه‌ی توربوشارژ ۲ لیتری استفاده می‌کند که ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. بیشترین قدرت و گشتاور خودرو، به ترتیب در ۵۵۰۰ و ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. بی‌وای‌دی S7 از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته‌ دو کلاچه DCT با قابلیت تیپ‌ترونیک استفاده می‌کند و ادعا شده است که در زمانی حدود ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد. میانگین مصرف سوخت این مدل با استاندارد یورو ۵، کمتر از ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود و صرفا با سیستم انتقال نیروی تک‌دیفرانسیل روی چرخ‌های جلو فروخته می‌‌شود.

بروزرسانی ۵ آبان ماه ۱۳۹۷

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات