تپسی از سفیران برتر خود تقدیر کرد

پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سرویس تاکسی آنلاین تپسی، سه‌شنبه شب طی مراسم افطاری در هتل استقلال تهران و ضمن تقدیر از رانندگانش، اعلام کرد که این اپلیکیشن سرویس‌های جدیدی ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

استارتاپ تپسی که فعالیت خود را از دو سال پیش در بازار ایران آغاز کرده است، در مراسم افطاری به پاسداشت تلاش سفیران (رانندگان)، از آن‌ها تجلیل کرد.

در این مراسم هومن دمیرچی، مدیرعملیات و هم‌مؤسس تپسی، اعلام کرد که ۳۰۰ نفر از رانندگان این سرویس بر اساس مدت‌زمانی همکاری با تپسی و نیز کیفیت کار و امتیازی که دریافت کرده‌اند، برای ضیافت افطاری دعوت شده‌اند.

در این مراسم از قدیمی‌ترین راننده، راننده‌ی خانمی که بیشترین سفر را داشته و راننده‌ی مردی که بالاترین امتیاز را دریافت کرده است نیز تقدیر شد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی نیز اعلام کرد که این سرویس فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرده است و با وجود مشکلات و سنگ‌اندازی‌های نهادهای مختلف، اکنون به اهداف خود نزدیک شده است.

تپسی- رانندگان تپسی

وی اعلام کرد که تپسی در تلاش است تا راحتی مسافران و سفیران را فراهم کند و سطح سرویس و خدمات به مشتری را بالا ببرد. به گفته‌ی وی، اکنون تپسی در ۲۰ شهر ایران سرویس ارائه می‌دهد.

امکانات جدید تپسی

تپسی درصدد است با اضافه کردن امکانات جدید به سرویس خود، آن را هوشمند‌تر و کاربری آن را راحت‌تر کند. به گفته‌ی اردلان پویابهار، مدیرمحصول تپسی، این استارتاپ به‌زودی امکانی برای رانندگان فراهم می‌کند تا بتوانند مقصد مورد نظر خود را مشخص کنند و سامانه بر این اساس، به آن‌ها مسافر پیشنهاد خواهد کرد.

یکی دیگر از امکاناتی که تپسی به سرویس‌ خود اضافه خواهد کرد، افزودن مسیریابی داخل برنامه است تا سفیران بتوانند از طریق آن، بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را انتخاب و بر اساس آن حرکت کنند.

اردلان پویابهار می‌گوید به‌زودی دستیار صوتی‌ نیز به این سرویس اضافه می‌شود تا در موارد مختلف، به سفیران کمک کند و آن‌ها را از نگاه کردن به برنامه در حین رانندگی، بی‌نیاز کند. همچنین تپسی درصدد است ظاهر برنامه را به‌گونه‌ای طراحی کند که رانندگان در ساعت مختلف شبانه‌ روز بتوانند راحت‌تر از این اپ استفاده کنند.

تپسی همچنین قصد دارد باشگاه سفیران راه‌اندازی کند تا رانندگان قدیمی‌تر و کسانی که امتیاز بیشتری دارند از امکانات ویژه‌ای برخوردار شوند. یکی دیگر از امکاناتی که تپسی برای رانندگانش در نظر گرفته، تعبیه برنامه آموزشی داخل اپلیکیشن است تا رانندگان به شکل خودکار بتوانند آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

به گفته‌ی عابد داورپناه، مسئول فرایند جذب و آموزش سفیران تپ‌سی، در حال حاضر همه سفیرانی که از مراحل جذب با موفقیت عبور می‌کنند، باید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و نکاتی در رابطه با اپ و چگونگی کار با آن و تعامل و رفتار با مسافران را آموزش ببینند. به گفته‌ی داورپناه، در پایان دوره آزمونی از راننده گرفته می‌شود که در صورت دریافت نمره‌ی قبولی، وارد ناوگان خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات