گارمین از ساعت هوشمند ویواکتیو 3 موزیک با امکان ذخیره‌سازی موسیقی رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین ساعت هوشمند گارمین به نام ویواکتیو ۳ موزیک با قابلیت ذخیره‌سازی موسیقی به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به گوشی هوشمند آهنگ‌های دلخواه خود را بشنوید.
تبلیغات

گارمین امروز از ساعت هوشمند جدید جی‌پی‌اس ویواکتیو ۳ موزیک (Vívoactive 3 Music) با امکان ذخیره‌سازی موسیقی رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که از قابلیت ذخیره‌سازی حداکثر ۵۰۰ آهنگ برخوردار است، به کاربران امکان می‌دهد تا در حین انجام ورزش از آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرند. کاربران با استفاده از نرم‌افزار گارمین اکسپرس می‌توانند به انتقال موسیقی از روی کامپیوتر خود بپردازند و سپس برای شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود ازطریق هدفون مجهز به بلوتوث، آن‌ها را در فهرست پخش قرار دهند. کاربران همچنین می‌توانند ازطریق فروشگاه کانکت آی‌کیو، اپلیکیشن سرویس‌های موسیقی را دانلود و سپس به‌منظور شنیدن آفلاین و بدون تبلیغات، فهرست‌های پخش سفارشی خود را با ساعت همگام‌سازی کنند.

دن بارتل، نائب رئیس بخش فروش جهانی مصرف‌کنندگان گارمین می‌گوید:

موسیقی می‌تواند عنصری انگیزه‌بخش در هر ورزش یا فعالیتی باشد و ما از اینکه امکان گوش دادن به موسیقی را بدون نیاز به گوشی و به صورت مستقیم از روی مچ دست دراختیار مشتریانمان قرار می‌دهیم، هیجان‌زده هستیم. همچنین شما می‌توانید با گارمین پی، کیف پول خود را نیز در خانه جا بگذارید و راحت‌تر از همیشه برای بیرون رفتن حاضر شوید.

علاوه بر این، ویواکتیو ۳ موزیک از روی مچ دست اقدام به اندازه‌گیری ضربان قلب می‌کند و به صورت پیش‌فرض بیش از ۱۵ اپلیکیشن ورزشی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد؛ درنتیجه می‌توانید انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید به تناسب اندام دست پیدا کنید. جی‌پی‌اس داخلی نیز به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت دقیق فعالیت‌های بیرون از خانه‌ی خود را ثبت کنند.

قابلیت‌های ساعت هوشمند ویواکتیو ۳ موزیک به شرح زیر است:

  • دانلود راحت حداکثر ۵۰۰ آهنگ روی ساعت و اتصال به هدفون بلوتوث (به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود) و شنیدن موسیقی بدون نیاز به گوشی.
  • سرویس پرداخت غیر تماسی گارمین پی به شما امکان می‌دهد تا پرداخت‌های خود را به‌وسیله‌ی ساعت به‌آسودگی انجام دهید؛ درنتیجه می‌توانید با خیال راحت پول نقد و کارت‌های اعتباری خود را در خانه جا بگذارید.
  • امکان سفارشی‌سازی با هزاران واچ فیس رایگان و دسترسی به اپلیکیشن‌های متنوع ازطریق فروشگاه کانکت آی‌کیو.
  • بیش از ۱۵ اپلیکیشن ورزشی از پیش‌بارگذاری‌شده از جمله یوگا، دو، شنا و تمرینات قدرتی و امکان بهره‌گیری از تمرینات ورزشی از پیش‌بارگذاری‌شده یا ساخت و دانلود تمرینات سفارشی.
  • کنترل سطح تناسب اندام با حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 max) و تخمین سن بدن (فیتنس) و همچنین نظارت بر نحوه‌ی مدیریت استرس.
  • حداکثر ۷ روز عمر باتری در حالت ساعت هوشمند و ۵ ساعت در حالت جی‌پی‌اس و موسیقی

ویواکتیو ۳ موزیک به همراه بند ۲۰ میلی‌متری سیلیکون مشکی استاندارد با قابلیت جداسازی سریع و با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. بندهای جانبی نیز به صورت جداگانه در اندازه‌های مختلف موجود است و با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات