اپل بخشی مختص جام جهانی به سیری و اپ‌ استور اضافه کرد

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به مناسبت برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه، بخشی از دستیار هوشمند سیری و اپ‌ استور را به این رویداد اختصاص داده است.
تبلیغات

مهم نیست که فوتبال‌دوست هستید یا خیر؛ جام جهانی رویدادی است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند و افراد را فارغ از سن و موقعیت جغرافیایی، به پای تماشای مسابقات ملی می‌کشاند. شور و شوق این رویداد به اندازه‌ای در جهان بالا است که حتی مردم آمریکا که علاقه‌ی کمتری به ورزش فوتبال دارند نیز علاقه‌مند به تماشای این دیدارها می‌شوند.

حال اپل نیز به استقبال این رویداد رفته است و با اضافه‌ کردن ویژگی جدیدی به سیری، اپ‌استور، اپل بوک و اپلیکیشن پادکست، سعی در ارائه‌ی اطلاعات مربوط به جام جهانی در ساده‌ترین و در دسترس‌ترین شیوه‌ی ممکن دارد. شیوه‌ی کار بسیار ساده است و کاربران به‌عنوان نمونه می‌توانند با سؤال درباره‌ی زمان یا نتیجه‌ی بازی‌ ایران و مراکش، از سیری اطلاعات کسب کنند. 

سیری

برطبق اعلام رسمی اپل، دستیار صوتی سیری از سؤالات زیر پشتیبانی خواهد کرد:

  • بازی فرانسه و استرالیا چه زمانی برگزار می‌شود؟ (?When does France play Australia)
  • چه تیم‌هایی در گروه A هستند؟ (?What teams are in group A)
  • ترکیب انگلیس شامل چه بازیکنانی است؟ (?Who is on the England squad)
  • بازیِ بین ایسلند و آرژانتین را چه تیمی برنده شد؟ (?Who won the Argentina-Iceland match)

این ویژگی در ۲۶ کشور (از جمله آمریکا) فعال خواهد بود.

در طول یک ماهِ جام جهانی، اپ‌استور نیز با تخصیصِ بخشی به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های محبوب با موضوعیت فوتبال، سعی در القای هرچه بیشتر حال‌و‌هوای این رویداد دارد؛ علاوه بر این موارد، نکاتی به شما گوشزد خواهد شد که در ثبت عکس‌های ورزشی زیبا در محیط ورزشگاه‌ها، کمک شایانی خواهند کرد.

در این بین، اپلیکیشن خبرخوان اپل نیوز به انتشار اخبارِ مربوط، نظیر زمان‌بندی بازی‌ها و تحلیل‌های کارشناسان درباره‌ی بازی‌ها می‌پردازد و اپل موزیک از ۳۲ پلی‌لیست جدید با موضوعیت فوتبال میزبانی خواهد کرد.

علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند از طریق بخشی با نام «Beautiful Game» در اپل بوک، به مطالعه‌ی بیوگرافی، خاطرات و رخدادهای فوتبالی ادوار پیشین بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات