گلکسی A6 و A6 پلاس؛ کهکشانی‌های میانرده سامسونگ

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ هفته‌ی گذشته از گوشی‌های گلکسی A6 و A6 پلاس رونمایی کرد؛ این گوشی‌ها ترکیبی از طراحی زیبا با راحتی کاربرد در فعالیت‌‌های روزانه هستند.
تبلیغات

سامسونگ هفته‌ی گذشته نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری A خود را با نام‌های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس رونمایی کرد، این گوشی‌ها با دوربینی پیشرفته برای ثبت تصاویر جذاب و زیبا عرضه شده‌اند که به شما امکان می‌دهد به بهترین شکل ممکن احساسات خودتان را ابراز کنید. اعضای جدید سری گلکسی A سامسونگ مجهز به دوربین‌های اصلی و سلفی قدرتمندی هستند که با طراحی زیبای بدنه و صفحه نمایش بدون مرز (Infinity Display) سامسونگ تکمیل شده‌اند. این گوشی‌ها به ‌زودی در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و بنفش لوندر عرضه خواهند شد.

جانهو پارک، معاون برنامه‌ریزی جهانی محصولات سامسونگ می‌گوید:

ما در سامسونگ متعهد هستیم تا بهترین تجربه را از گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران‌مان قرار دهیم و در عین حال نیازهای کاربردی آنها را هم برآورده کنیم. گوشی‌های گلکسی A6 و A6 پلاس سامسونگ بر اساس میراث شرکت ما در عین سادگی برای کاربردهای روزانه، مجهز به دوربین‌های فوق‌‌العاده است که به کاربران امکان می‌دهد لحظه‌های خود را به‌صورت شخصی ثبت کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.
گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس
گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس
گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس
گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس

قدرت و دقت هر دو دوربین اصلی و سلفی گلکسی A6 و A6 پلاس سامسونگ به شما امکان می‌دهد در هر زمان و در هر مکانی به راحتی عکس‌هایی زیبا و شفاف از خودتان ثبت کنید. وجود فلش LED قابل تنظیم در جلوی این دو گوشی امکان گرفتن سلفی‌های واضح در شب را هم فراهم می‌کند. از طرف دیگر لنزهای دوربین اصلی دستگاه نیز به شما فرصت می‌دهد تا در نور کم نیز عکس‌هایی با کیفیت عالی بگیرید.

دوربین دوگانه گلکسی A6 پلاس مجهز به حالت Live Focus است که به شما امکان می‌دهد لحظات مهم زندگی‌تان را به شکلی زیباتر ثبت کنید. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد عمق پس زمینه و افکت بوکه را قبل یا حتی بعد از گرفتن عکس مدیریت کند. کاربران می‌توانند با استفاده از الگوهای خاص تار کردن پس زمینه به شکل‌هایی مانند قلب، ستاره یا مانند آن، تصویری زیباتر بسازند.

وجود اسپیکرهای بهینه شده با قابلیت Dolby Atmos یعنی می‌توانید از فیلم، موسیقی یا هر برنامه دیگری، بیشتر لذت ببرید. گوشی‌های گلکسی A6 و A6 پلاس بازه کاملی از صداهای پایین تا بالا را با کیفیت عالی و جزییات واقعی پوشش داده و تجربه صوتی قوی و فراگیری را در اختیار شما قرار می‌دهند. کاربران می‌توانند با روشن کردن افکت Dolby Atmos صدایی فوق‌العاده را به گوش‌های خود منتقل کنند که البته به صورت کاملا فراگیر به شما خواهد رسید.

استفاده از صفحه نمایش بدون مرز سامسونگ در این دو گوشی هم ادامه پیدا کرده و همچنان می‌توانید از تصویری با نسبت ۱۸.۵:۹ در آنها لذت ببرید. منحنی‌های زیبا و بدنه تمام فلزی این گوشی نیز باعث می‌شود راحتی و ماندگاری گوشی حفظ و در عین حال کار با آن بسیار ساده باشد. گوشی‌های گلکسی A6 و A6 پلاس با هدف راحتی کاربردهای روزانه طراحی شده‌اند در عین حال برخی از محبوب‌ترین قابلیت‌های پرچمداران سامسونگ مانند تلفیق امنیت و راحتی با تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت در این محصولات جدید هم گنجانده شده‌ است.

هر دو گوشی با استفاده از قابلیت App Pair امکان مولتی‌تسکینگ سریع را فراهم کرده و به کاربران امکان می‌دهد دو اپلیکیشن را به صورت همزمان با هم باز کرده و به این ترتیب با کاهش زمان نصب، لذت کار با گوشی را دو برابر می‌کنند. با استفاده از صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) نیز می‌توانید بدون باز کردن قفل گوشی‌تان، اطلاعات مهم را دریافت کرده و به این ترتیب در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات