سفر به کشورهای بدون ویزا

پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سفر به کشورهای بدون ویزا آسان‌تر از مسافرت به مناطقی است که نیازمند دریافت ویزا هستند.
تبلیغات

بدون شک همه‌ی مردم به سفر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی کشورهای دیگر علاقه‌مند هستندسفر به اکثریت کشورهای جهان نیازمند ویزا است و عده‌ای به دلیل طولانی و دشوار بودن فرایند دریافت ویزا از سفر به این مناطق پشیمان می‌شوند.

اما در کنار این کشورها، نقاط گردشگری دیگری برای کسانی که سفر بدون ویزا را ترجیح می‌دهند وجود دارند. برای آشنایی با این مناطق، با ما همراه باشید.

سیشل

از مجموعه جزایری در اقیانوس هند است که همواره گردشگران زیادی برای دیدن این بهشت زیبا به این منطقه سفر می‌کنندسیشل آب و هوای استوایی دلپذیری دارد که می‌توانید در کلبه های چوبی جالب یا هتل های لوکس آن لذت کافی را ببریدمهم‌ترین جزیره در سیشل جزیره ماهی است که مناطق بکری برای گردش داردطبیعت دل انگیز و سرسبز، دریای کریستالی و سواحل آرام آن، تنوع پرندگان از زیبایی‌های این جزیره است.

می‌توانید بدون نیاز به ویزا سفری مهیج به سیشل داشته باشید. برای اطلاع از قیمت و آشنایی با هتل‌های سیشل(Seychelles) با آیتورز همراه شوید.

هائیتی

یکی از کشورهای ساحلی که بدون نیاز به ویزا می‌توان به آن سفر کرد جزیره هائیتی استاین منطقه دارای آب و هوای معتدلی است که به دور از دغدغه و ازدحام اوقات خوبی را می‌توانید در سواحل زیبای آن سپری کنیدهائیتی از جزایر کمتر شناخته شده است، اما مناطق تماشایی زیادی برای دیدن در خود دارد مانند منطقه‌ی لیبدی و

ونزوئلا

ونزوئلا از نقاط پر بازدید برای گردشگری است. این کشور واقع در امریکای جنوبی استاین کشور جاذبه‌های طبیعی زیاد و متنوعی برای لذت بردن در خود جای داده است مانند طبیعت سرسبز و چشم گیری که برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت مکان‌های بسیارمناسبی هستند.

از دیدنی‌های این منطقه می‌توان به جزیره ی مارگریتا، آبشارفرشته و پارک ملی موروکوی اشاره کرد.

آکوادور

گردشگران ایران بدون نیاز به ویزا با پاسپورت ایرانی خود می‌توانند اقامت ۹۰روز در کشور آکوادور را داشته باشنداین منطقه از مجموعه مکان هایی است که می‌توانید سفری خوش و دلپذیری را در آن تجربه کنیدآکوادور سالیانه مسافران زیادی را به خود جلب می‌کندوجود جنگل های آمازون و سواحل نیلگون اقیانوس آرام، زیبایی این کشور را چندان برابرکرده است.

تونس

تونس کشوری است از تلفیق تمدن‌های متفاوت که دارای محله های قدیمی با فضای قرون وسطی استعلاوه بر آن دارای محله‌های جدید و مدرن است که حال و هوای جالبی را به بینندگان می‌دهداین منطقه سواحل آفتابی دلپذیر و اقامتگاه‌های ساحلی خوبی برای استراحت و تفریح دارد. همچنین درکنار مناطق طبیعی که در خود جای داده است، مکان‌های تاریخی زیبایی مانند کارتاج لند دارد. پیشنهاد می‌شود دیدن این جاذبه ها رو از دست ندهید.

تونس از مقاصد اصلی جذب گردشگر در آفریقا است.

جزایر کوک

از دیگر جزایر بدون نیاز به ویزا برای سفر، جزایر کوک است که واقع در اقیانوس آرام جنوبی استبرای کسانی که علاقه به  مناطق ساحلی و دریایی هستند، جزایر کوک انتخاب مناسبی می‌تواند باشدهمچنین جاذبه‌های طبیعت گردی‌های زیبایی در خود جای داده است که می‌توانید با آرامش و قدم زدن در این مناطق از آنها لذت ببرید.

نیکاراگوئه

نیکاراگوئه از کشورهای غنی و با شکوه است که مملوء است از جذابیت‌های گردشگری و دیدنیاین کشور از مقاصد مهم گردشگری در آمریکا است که مسافران می‌توانند بدون نباز به ویزا به این مکان سفر کنند و از جزایر چشم گیر و دیگر اماکن دیدنی آن لذت ببرند و سفری هیجان انگیز را تجربه کنند.

از نفاط گردشگری نیکاراگوئه می‌توان کلیسای بزرگ لئون، سواحل آرام آن، تخته سواری روی کوه آتشفشانی سرو نگرو، تالاب آپویو و… را نام برد.

صربستان

صربستان از کشورهایی است که بهترین فستیوال های موسیقی در آن برگزار می‌شودپایتخت این کشور بلگراد است که پر از بناهای تاریخی زیبا است و قدم زدن در خیابان‌های جذاب آن حس و حال خوبی را به بینندگان می‌دهد.

با هزینه‌ای تقریبا مناسب می‌توانید بدون نیاز به ویزا سفری خوش و دل پذیر به صربستان داشته باشید و تجربه‌ی جدیدی به دست آورید.

از مکان‌های دیدنی این کشور قلعه‌ی بلگراد، کایاک سواری در رودخانه های دانوب و ساوا، کلاب های تفریحی بلگراد و … را نام برد.

برای ، رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیمای خارجی به این مقاصد می‌توانید سایت آیتورز را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات