رونمایی سامسونگ از کولر گازی Wind-Free در ایران

سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ به عنوان برند محبوب کولرهای گازی در ایران، صبح امروز در رویدادی کولر گازی Wind-Free را به مناسبت ورود این محصول به کشورمان رونمایی کرد.
تبلیغات

بازار لوازم خانگی و تهویه‌ی مطبوع از بزرگ‌ترین عرصه‌های فعالیت سامسونگ به شمار می‌رود و این مساله در بازار کشورمان نیز صدق می‌کند. کولرهای اینورتر سامسونگ به عنوان گزینه‌های مناسب برای مناطق معتدل مطرح هستند از این رو ورود این کولرهای پیشرفته بازار خاص خود را در کشور خواهد داشت. سامسونگ پیش از این نیز دو محصول جدید خود از سری کولرهای اینورتر را با نام‌های Good 1 و S-Inverter در بازار کشورمان عرضه کرده است و حالا تقریبا یک هفته از ورود محصول پر سر و صدای این کمپانی با نام Wind-Free در بازار کشورمان می‌گذرد؛ سامسونگ ایران صبح امروز، سه‌شنبه هشتم خرداد رویدادی را در فروشگاه بزرگ سام‌رضا واقع در سه‌راه امین حضور برای معرفی این محصولات به اصحاب رسانه ترتیب دید.

iran-wind-free

در ابتدای این مراسم شایان شمس، سرپرست بخش تهویه مطبوع شرکت سامسونگ در ایران به ارائه‌ی تاریخچه‌ی‌ کولرهای گازی سامسونگ پرداخت. نزدیک به ۴۴ سال از عرضه‌ی اولین کولرگازی سامسونگ در بازارهای جهانی می‌گذرد و با گذر سال‌ها این شرکت موفق به در اختیار گرفتن بخش قابل توجهی از بازار کولرهای دیواری و حتی صنعتی شده است. کره‌ای‌ها در سال ۲۰۱۳ اولین کولر گازی سه‌وجهی را برای افزایش بهره‌وری این محصولات روانه‌ی بازار کردند. محصولات جدید این شرکت با نام Wind-Free برای ارائه‌ی سرمایش بدون پرتاب باد و آسودگی بیشتر ابداع شده‌اند.

iran-wind-free

نادر کاظم‌پور به عنوان مدیر محصول کولرهای سامسونگ در ایران، توضیحات مختصری در مورد ویژگی‌های این کولر دیواری جدید ارائه داد. کولرهای Wind-Free با داشتن بیست و یک هزار حفره‌ی ریز روی بدنه‌ی خود هوایی مطبوع را به صورت پیوسته و بدون پرتاب در محیط پخش می‌کنند؛ این قابلیت با زدن کلید مخصوص این قابلیت بر روی کنترل دستگاه فعال می‌شود؛ با زدن این کلید، دریچه‌ی اصلی خروج باد که برای سرمایش سریع استفاده می‌شود، بسته و خروج باد از حفره‌ها آغاز می‌شود. استفاده از کمپرسور دیجیتال ۸ قطبی اینورتر در این کولر علاوه بر سریع‌تر کردن سرمایش به کاهش مصرف برق و کاهش ارتعاشات سیستم کمک شایانی کرده است. کاظم‌پور فیلتر عریض PM2.5 این محصول را برای جلوگیری از ورود ویروس، باکتری و گرد و غبار بهترین نمونه در بازار کولرهای دیواری می‌داند.

شعار «Get Cool Fast, Stay Cool Without Direct Wind» در حقیقت به قابلیت Fast Cooling برای رسیدن به دمای ایده‌آل در سریع‌ترین زمان و سرد ماندن پیوسته به کمک حفره‌ها و قابلیت Wind-Free اشاره دارد؛ در این حالت باد به صورت جریانی آرام با سرعت کمتر از ۰.۳ متر بر ثانیه می‌وزد. کاربر با متصل کردن این کولر جدید به اینترنت بی‌سیم و استفاده از اپلیکیشن خانه‌ی هوشمند SmartThings سامسونگ قادر به کنترل این وسیله خواهد بود؛ با توجه به مصرف نسبتا بالای کولرهای گازی، می‌توان از راه دور کولر Wind-Free را خاموش یا روشن کرد. به ادعای سامسونگ این محصول نسبت به نمونه‌های معمولی مشابه مصرف کمتری دارد و در آن از فناوری Power Boost برای رسیدن به حداکثر دور موتور برای سرمایش سریع‌تر استفاده شده است.

iran-wind-free

پیش از حضور خبرنگاران در اتاقک تجربه‌ی محصول، شایان شمس و کاظم‌پور به سوالات اصحاب رسانه‌ در مورد این محصول و سیاست‌های سامسونگ در بازار کولرهای گازی پاسخ دادند. به گفته‌ی شمس، قیمت این محصول بسته به ظرفیت آن بین ۴ تا ۶ میلیون درنظر گرفته شده است. طبق اعلام مسئولین سامسونگ محصولات اینورتر برای مناطق گرم‌سیری مناسب نیستند و قابلیت کارکرد در دمای حداکثر ۴۶ درجه‌ی سانتی‌گراد را دارند؛ از این رو سامسونگ امید زیادی به فروش خوب این محصول در بازار شهرهای شمالی کشورمان دارد. فروش کولرهای Wind-Free از هفته‌ی گذشته آغاز شده است و خریداران این محصول همانند دیگر کولرهای گازی سامسونگ از امکان نصب رایگان برخوردار هستند. در پایان خاطر نشان می‌‌کنیم این کور در ظرفیت‌های زیر در دسترس خریداران خواهد بود:

  • ۱۰٬۰۰۰ Btu/h
  • ۱۳٬۰۰۰ Btu/h
  • ۱۹٬۰۰۰ Btu/h
  • ۲۵٬۰۰۰ Btu/h
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات