ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ جدید Predator Helios 500 رونمایی کرد؛ غولی با قدرت‌مندترین پردازنده‌ی اینتل

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسر از هیولای گیمینگ جدید خود با نام Helios 500 رونمایی کرد که قدرت سرسام‌آوری را به عشاق بازی ارائه می‌کند.
تبلیغات

سال گذشته، ایسر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری Helios 300 رونمایی کرد؛ حال این شرکت امسال از سری جدید این دستگاه‌های با نام Predator Helios 500 رونمایی کرده که از صفحه‌نمایشی با اندازه‌ی ۱۷.۳ اینچی و سخت‌افزاری به مراتب قدرت‌مندتر بهره می‌برد.

Acer Predator Helios 500

Acer Predator Helios 500

کاربران می‌توانند از بین دو گزینه‌ی موجود با صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی و 4K، با توجه به نیاز و بودجه‌شان یک گزینه را انتخاب کنند. صفحه‌نمایش هر دو نسخه از نرخ رفرش 144 هرتز بهره می‌برند و با تکنولوژی انویدیا جی‌سینک سازگاری کامل دارند؛ همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند نسخه‌ی بالارده‌ی این دستگاه را با پردارنده‌ی نسل هشتم Core i9+ 8950HK اینتل سفارش دهند که از کارت‌گرافیک GTX 1070 با ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی بهره می‌برد. بی شک استفاده از چنین سخت‌افزار قدرت‌مندی نیاز به سیستم‌ خنک‌کننده‌ی کارآمد دارد. ایسر با شناختِ این امر، از تکنولوژی انحصاری «Dual AeroBlade 3D fans» برای خنک‌سازی در این لپ‌تاپ استفاده کرده است؛ همچنین برای زیبایی بیشتر، چندین چراغ ال‌ای‌دی در این دستگاه استفاده شده است.

ایسر در طول معرفی از محصولات جدیدش، از خط تولید جدید خود تحت نام Predator X برای محصولات آتی خود سخن گفت که از پردازنده‌‌های تجاری اینتل زئون (Xeon) برای اهداف گیمینگ استفاده خواهند کرد؛ هر چند تاکنون هیچ محصولی با این پردازنده به بازار عرضه نشده است.

Acer Predator Helios 300 Special Edition

Acer Predator Helios 300 Special Edition

این شرکت علاوه بر معرفی محصول جدید خود، از نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی Helios 300 نیز رونمایی کرد که از صفحه‌نمایشی با اندازه‌ی ۱۵.۶ اینچی بهره خواهد برد. این صفحه‌نمایش نیز مانند نسخه ی جدید از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که تنها نسخه‌ی فول اچ‌دی برای سفارش در دسترس قرار دارد. در بخش سخت‌افزار نیز شاهد استفاده از نسل هشتم پردازنده‌ی Core i7 هستیم که در کنار کارت‌گرافیک انویدیا GTX 1060، توان بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مشخصات

Helios 500

Helios 300

صفحه‌نمایش 

۱۷.۳ اینچ (فول اچ‌دی یا 4K) نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز

۱۵.۶ اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز

پردازنده

اینتل 

Core i9+ 8950HK

اینتل 

Intel Core i7-8750H یا  i5-8300H

حافظه‌ی رم

۱۶ گیگابایت (قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت)

۱۶ گیگابایت (قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت)

کارت گرافیک

انویدیا جی‌فورس جی‌تی‌ایکس ۱۰۷۰ (۸ گیگابایت)

انویدیا جی‌فورس جی‌تی‌ایکس ۱۰۶۰ (۶ گیگابایت)

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

تا ۵۱۲ گیگابایت ‌اس‌اس‌دی و ۲ ترابایت معمولی

تا ۵۱۲ گیگابایت ‌اس‌اس‌دی و ۲ ترابایت معمولی

نسخه‌ی پایه‌ی Helios 500 با پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل Core i5 از ماه ژوئن با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید؛ اما اگر خواهان بالارده‌ترین نسخه این دستگاه با پردازنده‌ی +Core i9 هستید، بی شک باید خود را‌ آماده‌ی پرداخت مبلغ بالاتری کنید.

متأسفانه ایسر هیچگونه قیمت و تاریخ عرضه‌ای را برای Helios 300 اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات