ال جی وی 35 ThinQ بریدگی نمایشگر نخواهد داشت

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصویر فاش شده از گوشی جدید LG مدل V35 ThinQ نشان از این دارد که ال‌جی استفاده از بریدگی در این گوشی هوشمند را کنار گذاشته است.
تبلیغات

اولین تصویر از LG V35 ThinQ فاش شد. انتظار می‌رود ال‌جی این گوشی‌هوشمند را در کشور آمریکا به صورت انحصاری با همکاری AT&T و از ماه ژوئن در کنار دو مدل دیگر LG X2 و LG X5 راهی بازار کند. تصویر لو رفته از LG V35 ThinQ خبر از یک طراحی بسیار آشنا را نشان می‌دهد.

همانطور که از عکس پیداست، صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی از نوع OLED تقریباْ کل پنل جلوی گوشی را در بر می‌گیرد، بطوریکه حاشیه‌ی باریکی از چهار طرف این نمایشگر را احاطه کرده‌اند. به نظر می رسد که طراحی بالای LG V35 ThinQ با یک قاب بسیار سنتی روانه بازار می‌شود و فاصله زیادی با طراحی صفحه نمایش مدل G7 ThinQ دارد که از وجود بریدگی در بالای نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی از یک جک ۳.۵ میلی متری و یک دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل بهره می‌برد. با نگاهی به کنار قاب گوشی، دو کلید اختصاصی تنظیم صدا وجود دارد و هیچ دکمه دیگری دیده نمی‌شود. همچنین این گوشی از یک اسکنر اثر انگشت در پشت بهره می‌برد. این در حالی است که بر خلاف G7 ThinQ، دستیار گوگل اختصاصی نخواهد داشت.

LG V35 ThinQ

با توجه به مشخصات داخلی LG V35 ThinQ، این گوشی از یک پردازنده داخلی از نوع Snapdragon 845 همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸  گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره خواهد برد که از طریق microSD قابل ارتقا است. همچنین یک نسخه دیگر از این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر این، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 همراه با یک لنز واید با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین همراه با یک فلش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری برای این گوشی در نظر گرفته شده دارد.

تاریخ عرضه دقیقی برای این ال‌جی V35 ThinQ هنوز تأیید و اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه V35 ThinQ گواهینامه‌ها را در روسیه و آمریکا دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که احتمالا در ماه آینده در این دو کشور عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات